Duiven Archieven - A12 Personeelsdiensten
Ontwerp zonder titel (32)

Planner

Bij A12 Personeelsdiensten zijn we ter uitbreiding van ons team op zoek naar een tactische en gedreven personeelsplanner.

Functiebeschrijving Personeelsplanner

In deze afwisselende functie als personeelsplanner ben je verantwoordelijk voor de continuïteit en kwaliteit van het planningsproces. Je realiseert een optimale performance voor onze opdrachtgevers in de transport, logistiek, bouw en infra. Je adviseert de opdrachtgever op het gebied van poolmanagement, stelt forecast en de planning op, analyseert data en vertaalt deze naar adviezen. Naast deze taken ben je ook betrokken bij het wervingsproces en het uitbouwen van onze relaties. En draag je zorg voor een correcte administratieve afhandeling van contracten, ziekmelding en prijsafspraken.

Wij bieden een personeelsplanner

  • Een baan bij een informele, ambitieuze organisatie
  • Een hecht en gezellig team
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen
  • Leuke personeelsactiviteiten (van uitjes tot onze maandelijkse gezellige (BBQ)borrels)
  • Een goed salaris conform cao NBBU voor vaste medewerkers. Inschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring.

Wij vragen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Werkervaring bv in de uitzendbranche, transport, horeca
  • Woonachtig in de regio
  • Rijbewijs B
  • Bereidheid tot het draaien van bereikbaarheidsdiensten
  • Ervaring met office (o.a. Outlook, Excel, WORD) en bij voorkeur met UB plus

Je weet precies waar je bij A12 Personeelsdiensten aan toe bent. Snelle uitbetaling, een eerlijk salaris (NBBU CAO) met uitzicht op een vast dienstverband. Samen zorgen we ervoor dat de opdrachtgevers tevreden zijn.

Ben jij onze ideale kandidaat? Solliciteer dan nu!

Heb je interesse in deze vacature van personeelsplanner bij A12 Personeelsdiensten, stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Rijinstructeur C(E)

Als vrachtwagen rijinstructeur bij ons bedrijf krijg je de kans om jouw expertise en passie voor het vak over te dragen op gemotiveerde leerlingen. Jij bent verantwoordelijk voor het praktisch opleiden van de kandidaten. Daarnaast beschik jij over voldoende theoretische kennis om de kandidaten te ondersteunen wanneer zij hier moeite mee hebben. Ben jij zelf een ervaren en gedreven vrachtwagenchauffeur met een passie voor veiligheid en kwaliteit? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie ben jij?

Je bent een echte teamspeler en weet op een motiverende en inspirerende manier les te geven. Daarnaast ben je resultaatgericht en houd je het doel voor ogen: het opleiden van veilige en bekwame chauffeurs. Samen met een gezellig team zorg jij ervoor dat de wegen straks met veel A12 chauffeurs gevuld zijn!

  • MBO werk- en denkniveau;
  • In bezit van een geldig WRM bevoegdheidscertificaat voor de categorie C(E), of je staat open om opgeleid te worden van B naar C(E);
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • 0-5 jaar werkervaring;
  • Flexibiliteit in werktijden;
  • Ervaring in de transportwereld is een pré.

Wat bieden wij onze rijinstructeurs?

  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Werken bij een gezellig bedrijf;
  • Aan de slag binnen een hecht een vooruitstrevend team;
  • Ruimte om door te groeien;
  • Een goed salaris;
  • Het nieuwste en modernste lesvoertuig om mee te werken;
  • Gezellige borrels en andere activiteiten.

Ben jij de rijinstructeur die we zoeken?

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar info@a12opleidingen.nl of bel naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247 350. Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Chauffeur hoogwerker

Kan jij goed tegen werken of hoogte en vind jij het daarnaast leuk om het land te verkennen met de vrachtwagen? Dan is dit wat voor jou! Voor een opdrachtgever uit Zutphen zoeken wij namelijk een chauffeur met een C-rijbewijs. Jij zal dagelijks naar verschillende locaties in Nederland rijden met een hoogwerker. Vervolgens zal jij op locatie ervoor zorgen dat de hoogwerker gebruikt kan worden voor verschillende werkzaamheden. Dat je goed tegen hoogtes kan is daarom dus wel een pré .

Wat vragen wij?

  • Geldig rijbewijs C + code-95 (Of bereidt deze te halen);
  • Fulltime beschikbaar;
  • Geen last van werken op hoogte;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Geldige bestuurderskaart.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende functie binnen een dynamisch bedrijf;
  • Werken met een hoogwerker;
  • Een marktconform salaris afgestemd op ervaring en prima arbeidsvoorwaarden;
  • Een fulltime functie met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Daarnaast zijn er de ‘extraatjes’ zoals persoonlijke aandacht en oprechte waardering;
  • Als chauffeur bij A12 personeelsdiensten zorgen wij dat je bijblijft met nascholing code 95.

Je weet precies waar je bij A12 Personeelsdiensten aan toe bent. Je krijgt snel uitbetaald en verdient een eerlijk salaris. Hoewel wij een uitzendbureau zijn, ben jij voor ons een onderdeel van ons team. Samen zorgen we ervoor dat de opdrachtgevers tevreden zijn.

Ben jij de enthousiaste persoon die wij zoeken en wil je werken voor een dynamisch bedrijf met een goede werksfeer? Neem dan contact met ons op en solliciteer direct!

Reageer dan gemakkelijk via onze website. Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl, bel naar A12 Personeelsdiensten via het nummer (0316) 247350 of reageer gemakkelijk door op de knop ‘snel solliciteren’  je gegevens achter te laten. Wij nemen dan contact met je op! Werkzaam zijn via A12 Personeelsdiensten heeft veel voordelen. Zo zorgen wij ervoor dat jij altijd op tijd betaald krijgt en voor alle overige zaken kun je gemakkelijk contact met ons opnemen. Wij zorgen ervoor dat jij helemaal tevreden bent met je nieuwe baan! Daarmee helpen we je graag op weg.

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Facilitair medewerker

Bij A12 Personeelsdiensten zijn we op zoek naar een flexibele en handige facilitair medewerker!

Wie ben jij

  • Je hebt rijbewijs B;
  • Je bent handig
  • Je bent 8 uur per week beschikbaar
  • Enige ervaring als facilitair medewerker
  • Gemotiveerde en enthousiaste Facilitair Medewerker. Het betreft een opdracht voor langere tijd en je kan op zeer korte termijn starten!

Wat ga je doen

  • Het kantoor en buitenterrein van A12 is jouw domein. Als facilitair medewerker zorg je er dagelijks voor dat het terrein en gebouw netjes zijn.
  • Het verricht van hand-en-spandiensten en  kleine reparatie.
  • Bestellen en beheren van voorraad;
  • Incidentele taken waaronder het schoonmaken van de bedrijfswagens, beheer buitenterrein, vegen van de parkeerplaats.

Wij bieden

  • Salaris tussen €1750 – €2350 o.b.v. van 40 uur en jouw ervaring
  • Werkkleding en schoenen geheel verzorgd
  • Elke maand een vrijdagmiddag borrel en Toffe BBQ
  • Pensioen opbouw, vakantiegeld en opbouw vrije dagen
  • Werken als facilitair medewerker is niet moeilijk, wel afwisselend.

Klaar om aan de slag te gaan?! Neem dan contact met mij op! Je kunt mij bereiken op: 0316 247 350. Liever mailen? Dat mag naar: sollicitatie@a12peroneelsdiensten.nl

 

Vrachtwagenchauffeur C/CE met hijsbewijs

Ben jij een enthousiaste chauffeur uit de regio Ooij en toevallig ook nog eens opzoek naar een nieuwe uitdaging?

Voor een opdrachtgever uit de regio Doetinchem zijn wij opzoek naar een chauffeur C/CE met ervaring in het uitvoeren van hijswerkzaamheden. Bij voorkeur ben je in het bezit van een hijsbewijs. Voor deze dynamische opdrachtgever, die is gespecialiseerd in het aannemen en uitvoeren van diverse hijswerkzaamheden, staan veiligheid en kwaliteit hoog in het vaandel.

Wat biedt A12 Personeelsdiensten:

  • Een marktconform salaris;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een leuke zelfstandige functie;
  • Opleidingsmogelijkheden via? A12 Opleidingen;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Kans op een vast dienstverband.

Wat ben jij:

  • Je hebt een proactieve werkhouding en geen 8 tot 5 mentaliteit;
  • Je bent bij voorkeur minimaal 1 jaar rijervaring met hijswerkzaamheden;
  • Je werkt accuraat;
  • Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs en bestuurderskaart;
  • Je bent in het bezit van Rijbewijs C/CE – Code 95;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.

Heb jij interesse in deze functie? Solliciteer dan direct! Of is dit toch niks voor jou? Maar ben je wel opzoek naar een passende functie? Kijk dan gerust naar onze andere vacatures.

Recruiter

Passie voor mensen en gevoel voor ondernemerschap? Ben jij die recruiter die werkelijk overal kansen in ziet?

Voor onze vestiging in Duiven zijn wij op zoek naar een proactieve en energieke recruiter, die naast relatiebeheer enthousiast wordt van het totale recruitmentproces! Weet jij de juiste kandidaten te vinden voor onze opdrachtgevers en help jij ons verder om ons team naar een hoger niveau te tillen? Het is een gecombineerde functie met afwisselende werkzaamheden. Een leuke plek in een hecht team.

Wat vragen wij van een recruiter

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten;
  • Je woont in de regio;
  • Fulltime beschikbaar (32 uur)
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands en een vlotte pen, Duits is een pré;
  • Ervaring in de uitzendbranche;
  • Rijbewijs B.

Wat bieden wij

  • Een dynamisch team die het beste in elkaar naar boven haalt;
  • Volop doorgroeimogelijkheden;
  • Een afwisselende baan waarin jij jezelf kan ontwikkelen;
  • Goede werksfeer in een sportief bedrijf;
  • Leuke personeelsactiviteiten (van uitjes tot gezellige bbq’s);
  • En de vrijdagmiddagborrel met hapjes niet te vergeten;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse

Ben je enthousiast geworden en heb je interesse in deze vacature van recruiter bij A12 Personeelsdiensten, stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl

Klik hier voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten: http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Logistiek Medewerker (BBL/stage MBO)

Wat ga je doen als logistiek medewerker?

Je gaat werken als logistiek medewerker en  doet ervaring op bij onze opdrachtgevers!  Bij onze opdrachtgevers kom je te werken in een hecht team wat hard werkt maar ook erg van gezelligheid houdt. Je werkzaamheden bestaan uit het verzamelen en gereed maken van orders voor verzending. Daarnaast ondersteun je met andere logistieke werzaamheden zoals ontvangst, sorteren en opruimen.

Wie ben jij?

  • Je bent proactief en gaat geen uitdaging uit de weg
  • Je bent geduldig
  • Je bent fysiek sterk
  • Sociaal en communicatief vaardig

Wat we jou bieden

  • Persoonlijk begeleiding en we staan altijd voor je klaar
  • Eerlijke vergoeding
  • Flexibele uren
  • Veel ruimte om je verder te ontwikkelen
  • Uitzicht op een vast dienstverband

Dit is A12

De sfeer binnen de organisatie is te omschrijven als informeel. Naast hardwerken houden wij van gezelligheid. Je krijgt bij dit bedrijf goede begeleiding op niveau en je ontvangt een prima vergoeding. De gehele stageperiode staan wij voor je klaar voor extra hulp en begeleiding. Het bedrijf is te bereiken met het openbaar vervoer, dus een eigen auto is niet nodig.

Interesse? Start direct als logistiek medewerker!

Heb je interesse in deze stage? Stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl of bel voor meer informatie naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247350.

Kijk voor andere vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: https://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Administratief medewerker

Bij A12 Personeelsdiensten zijn we ter uitbreiding van ons team op zoek naar een enthousiaste en betrokken medewerker Salarisadministratie.

Functiebeschrijving


Jij zorgt ervoor dat onze flexcollega’s hun salaris wekelijks op tijd ontvangen. Je verzamelt, verwerkt, controleert en archiveert gegevens onder andere voor het uitbetalen van het salaris. Daarbij pas je de relevante wetgeving, de cao en bedrijfsregelingen toe. Ook beantwoord je vragen van collega’s en opdrachtgevers over bijvoorbeeld loonstroken of facturen. In jouw rol verricht je de administratieve werkzaamheden en de communicatie die horen bij het proces van in-, door- en uitstroom van onze flexcollega’s. Naast de werkzaamheden gericht op de salarisadministratie ondersteun je collega’s met HR werkzaamheden en verwerk je zowel inkomende als uitgaande post/mail. 

Wij bieden

  • Een vaste baan voor 28-40 uren bij een informele, dynamische organisatie
  • Flexibele indeling werkdag
  • Een hecht en gezellig team
  • Een contract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen (A12 Opleidingen)
  • Leuke personeelsactiviteiten (van uitjes tot onze maandelijkse gezellige (BBQ)borrels)
  • Een goed salaris conform cao NBBU voor vaste medewerkers. Inschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring.

Wij vragen

  • Een afgeronde opleiding op MBO+ niveau (bijvoorbeeld HR of loonadministratie)
  • Werkervaring in een soortgelijke functie
  • Goede communicatieve (mondeling en schriftelijk) vaardigheden
  • Accuratesse en een gestructureerde en planmatige manier van werken
  • Een flexibele en klantgerichte houding
  • Kennis van actuele wet- en regelgeving 
  • Plezier in samenwerken, een stevige persoonlijkheid die actief meedenkt, inlevingsvermogen
  • Ervaring met office (o.a. Outlook, Excel, Word) en bij voorkeur met UBplus

Ben jij onze ideale kandidaat? Solliciteer dan nu!

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar hr@a12personeelsdiensten.nl.
Heb je vragen over de inhoud over de vacature van medewerker Salarisadministratie, bel dan met Frank Huijink via telefoonnummer 06-10562699.
  

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Marketing Medewerker

Bij A12  zijn we op zoek naar een creatieve en proactieve allround Marketing Medewerker!

Als allround medewerker marketing & communicatie heb je een veelzijdig takenpakket. Jouw werkzaamheden zorgen ervoor dat A12 goed online zichtbaar is en hierdoor meer potentiële kandidaten en opdrachtgevers aantrekt. Je bedenkt, schrijft en plaatst content (foto’s, video’s, artikelen, vacatureteksten) voor de website en social media kanalen van A12. Je beheert, analyseert en optimaliseert onze social media accounts en houdt onze website up-to-date en komt proactief met verbetervoorstellen. Ook denk je actief mee over social media strategieën en stel je samen met het marketingteam de contentkalender samen. Je krijgt in deze functie de vrijheid om jezelf verder te ontwikkelen en nieuwe technieken toe te passen om zo onze positie in de markt verder te versterken. Je schakelt met externe partijen waar we mee samenwerken in de uitvoering van het strategisch marketing en communicatieplan. Naast de online marketingwerkzaamheden verzorg je de (interne) communicatie en schrijf en verstuur je (nieuws)brieven en nieuwsberichten.

Wij bieden:

  • Een baan voor 8-40 uren bij een informele, ambitieuze organisatie;
  • Een hecht en gezellig team;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng;
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen;
  • Leuke personeelsactiviteiten (van uitjes tot onze maandelijkse gezellige (BBQ)borrels);
  • Een goed salaris conform cao NBBU voor vaste medewerkers. Inschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring.

Wat wij vragen van een Marketing Medewerker:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring en kennis van social media en andere online communicatiekanalen en tools zoals Facebook ads;
  • Ervaring met SEO en SEA strategieën;
  • Ervaring met WordPress is een pré;
  • Copywriting skills;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Plezier in samenwerken.

Ben jij onze ideale kandidaat? Solliciteer dan nu!

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar HR@a12personeelsdiensten.nl. Ben je geïnteresseerd, maar heb je nog vragen over de vacature? Stel deze dan aan: Frank Huijink via 06-10562699.

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Distributiechauffeur

Functieomschrijving

Voor een van onze grote opdrachtgevers zijn wij per direct op zoek naar C/CE chauffeurs in de omgeving Duiven. Je kunt direct aan de slag met intentie tot een vaste baan. Manoeuvreren, laden/lossen, diverse transporten, administratie maar ook het goed inschatten van ritten… Kortom, ben jij die allround chauffeur? Dan ben jij de juiste persoon voor deze vacature!

Wat wij bieden:

  • Werken in een leuk dynamisch team met een informele werksfeer;
  • Uitdagende en afwisselende baan;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Interne opleidingsmogelijkheden;
  • Met uitzicht op vast dienstverband.

Wat wij vragen:

  • In bezit van rijbewijs C/CE;
  • In bezit van digitale bestuurderspas;
  • In bezit van Code95;
  • Veel beschikbaar;
  • Servicegericht en een dienstverlenende houding;
  • Flexibel ingesteld;
  • Enthousiasme en passie met de transportwereld.

Je weet precies waar je bij A12 Personeelsdiensten aan toe bent. Je krijgt snel uitbetaald en verdient een eerlijk salaris. Je hebt uitzicht op een vast dienstverband. Hoewel wij een uitzendbureau zijn, ben jij voor ons een onderdeel van ons team. Samen zorgen we ervoor dat de opdrachtgevers tevreden zijn.

Interesse?

Heb je interesse in deze vacature van A12personeelsdiensten, stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar?sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl?of bel naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247350.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:?http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/