Duiven Archieven - A12 Personeelsdiensten
banner bellen

Administratief medewerker (flexibel)

Ben jij een sociale duizendpoot en heb je zin in een nieuwe uitdaging? Dan is deze baan als administratief medewerker wat voor jou! Of je nu op zoek bent naar een vakantiebaan, een bijbaan naast je studie, of een fulltime job, alle opties staan voor je open.

Binnen deze functie zorg jij ervoor dat onze flexcollega’s wekelijks op tijd hun geld ontvangen. Hierbij controleer je natuurlijk ook de gegevens die nodig zijn om dit te bewerkstelligen. Daarnaast ben je een ondersteunende factor bij HR. Echt een kans om allerlei dingen te leren!

Wat bieden wij?

  • Een hecht en gezellig team
  • Een marktconform salaris op basis van expertise & ervaring
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden

Wat vragen wij?

  • Goede communicatievaardigheden, mondeling en schriftelijk
  • Ervaring met Office en Helloflex is een pré
  • Verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit
  • Enthousiasme en professionaliteit
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pré

Heb jij interesse in de functie van administratief medewerker?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Internationaal Chauffeur C

Ontdek de mooiste plekken van Europa. We zijn op zoek naar ervaren chauffeurs die willen rijden naar verschillende evenementen en beurzen. Daarbij ben je ook betrokken bij het opbouwen van de installaties op die evenementen. Aangezien de ritten door heel Europa gaan, ben je langere tijd onderweg (maximaal 14 dagen). Het is eigenlijk een extra vakantie door Europa heen! Tussen de evenementen door, heb je namelijk vrije dagen (met een vergoeding en overnachtingen in hotels). Op die vrije dagen heb je de tijd om te doen waar je zin in hebt, of dat nu een ontspannen fietstocht door Frankrijk is, genieten van de Spaanse zon, of het beklimmen van de Alpen. Je kan zelfs je eigen (race)fiets meenemen in de wagen.

Wat vragen wij?

  • Minimaal twee jaar ervaring als C-chauffeur
  • Geldige Code 95
  • Zelfstandigheid en probleemoplossend vermogen
  • Fysieke fitheid voor laden, lossen en opbouwwerk
  • Enthousiasme en professionaliteit
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels; Duits is een pluspunt
  • Intentie om deze functie voor langere tijd in te vullen

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende functie
  • Ontdek de mooiste plekken van Europa
  • Een goed salaris (€2.800,00 – €3.800,00 per maand) en reiskostenvergoeding conform CAO
  • Een informele werksfeer
  • Extra’s zoals vakantiegeld en een kerstpakket
  • Vergoeding voor wachtdagen en onkosten

En vooral…

…werken wanneer, waar en bij wie jij wilt!

Heb jij interesse in de functie van Internationaal chauffeur?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Koerier – B-Chauffeur

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste koerier die naast pakketjes ook een stukje blijdschap bij mensen kan bezorgen. Vind jij het heerlijk om in de auto rond te rijden? Dan is dit de job voor jou. Wij zijn namelijk op zoek naar B-chauffeurs die fulltime beschikbaar zijn van dinsdag tot en met zaterdagen om als koerier aan de slag te gaan.

Je weet precies waar je bij A12 Personeelsdiensten aan toe bent. Je krijgt snel uitbetaald en verdient een eerlijk salaris. Hoewel wij een uitzendbureau zijn, ben jij voor ons een onderdeel van ons team. Samen zorgen we ervoor dat de opdrachtgevers tevreden zijn.

Wat vragen wij?

  • In bezit van een B-rijbewijs
  • Verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit
  • Enthousiasme en professionaliteit

Wat bieden wij?

  • Een goed salaris van €2350 – €2850 per maand
  • Extra vergoedingen bij overuren en weekendwerk
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden

En vooral…

…werken wanneer, waar en bij wie jij wilt!

Heb jij interesse in de functie van koerier – B-chauffeur?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Chauffeur CE Tankwagen/Bulk

Heb jij een CE-rijbewijs en ben jij een echte geoliede machine?  Heb je zin om het stuur in eigen handen te pakken en te genieten van de weg op gaan? Dan is Tankautochauffeur Bulk bij A12 Personeelsdiensten een job voor jou!

Wat bieden wij?

  • Goed salaris €2600 t/m €3200 euro p.m.
  • Extra vergoedingen bij overuren en weekendwerk
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden

Wat vragen wij?

  • In bezit van een geldig rijbewijs CE & code 95
  • Ervaring als tankvrachtwagenchauffeur is een pré
  • Flexibiliteit en verantwoordelijkheidsgevoel
  • Enthousiasme en professionaliteit
  • Géén ADR certificaat noodzakelijk (mag wel natuurlijk)

En vooral…

…werken wanneer, waar en bij wie jij wilt!

Ben jij de chauffeur die we zoeken?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Chauffeur BBL-Traject

Wil jij je studie in de praktijk oppakken? Dan is dit het traject voor jou! Ben jij bezig of ga je beginnen aan de chauffeur wegvervoer niveau 2 bij het Graafschap College of het ROC in Nijmegen? Bij A12 Personeelsdiensten is het mogelijk om je studie te combineren met leren in de praktijk. Tijdens deze tweejarige studie zal je één dag in de week naar school gaan en kan je de andere vier dagen ervaring opdoen in de praktijk. Doe je de opleiding tot chauffeur, dan ben je bij A12 Personeelsdiensten helemaal op je plek. Je kan via onze rijschool zowel je B, C, als CE-rijbewijs halen. Zo word je klaargestoomd voor je loopbaan van A tot Z.

Wat bieden wij?

  • Een bedrijf waar jij het meeste uit kan halen binnen bij je opleiding.
  • De mogelijkheid om al je nodige rijbewijzen en cursussen te volgen.
  • Een goed salaris op basis van de CAO.
  • De mogelijkheid om door te groeien binnen je carrière.

Wat vragen wij?

  • Een leergierige instelling
  • Je studeert aan het Graafschap College of aan het ROC Nijmegen.
  • Je bent minimaal 16 jaar oud en wilt een tweejarig BBL-traject volgen.
  • Je wordt enthousiast van de transportsector.
  • Je hebt zin om de handen uit de mouwen te steken.

En vooral…

…werken wanneer, waar en bij wie jij wilt!

Ben jij de student die we zoeken?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Rij-instructeur voor B rijbewijs

Als rij-instructeur voor het autorijbewijs (B) leid jij kandidaten op tot echte professionals! Jij bent verantwoordelijk voor het praktisch opleiden van de kandidaten. Daarnaast beschik jij over voldoende theoretische kennis om de kandidaten te ondersteunen wanneer zij hier moeite mee hebben. Verder stap jij met enthousiasme de wagen in, en beschik jij over een hele leswagen vol geduld! Samen met een gezellig team zorg jij ervoor dat de wegen straks met vele A12 chauffeurs gevuld zijn!

Wie ben jij?

Je bent een echte teamspeler en weet op een motiverende en inspirerende manier les te geven. Daarnaast ben je resultaatgericht en houd je het doel voor ogen: het opleiden van veilige en bekwame chauffeurs. Samen met een gezellig team zorg jij ervoor dat de wegen straks met vele A12 chauffeurs gevuld zijn!

  • MBO werk- en denkniveau
  • In bezit van een geldig WRM bevoegdheidscertificaat voor de categorie B
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Flexibiliteit in werktijden
  • Ervaring in de transportwereld is een pré

Wat bieden wij onze rijinstructeurs?

  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform cao
  • Werken bij een gezellig bedrijf met een persoonlijke aanpak en veel potentie
  • Aan de slag binnen een hecht een vooruitstrevend team
  • Ruimte om door te groeien
  • De nieuwste lesauto

Werken bij A12 biedt diverse (doorgroei)mogelijkheden. Zo kan jij als auto-instructeur voor het B rijbewijs ook opgeleid worden naar vrachtauto instructeur voor het C/CE rijbewijs.

Ben jij de rijinstructeur die we zoeken?

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar info@a12opleidingen.nl of bel naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247 350.

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Salarisadministrateur

Bij A12 Personeelsdiensten zijn we ter uitbreiding van ons team op zoek naar een enthousiaste en betrokken Salarisadministrateur.

Jij zorgt ervoor dat onze flexcollega’s wekelijks worden verloond. Je verzamelt, verwerkt, controleert en archiveert gegevens voor het uitbetalen van het salaris. Daarbij ben je op de hoogte van relevante wetgeving, de cao en bedrijfsregelingen en pas je deze toe. Je houdt voortdurend de laatste ontwikkelingen binnen de wet- en regelgeving in de gaten en past deze toe. Ook beantwoord je vragen van collega’s en opdrachtgevers over bijvoorbeeld loonstroken of facturen. In jouw rol verricht je administratieve werkzaamheden die horen bij het proces van in-, door- en uitstroom van onze flexcollega’s. Naast de werkzaamheden gericht op de salarisadministratie ondersteun je collega’s met HR-werkzaamheden.

Wij bieden:

  • Een vaste baan voor 32-40 uur bij een informele, actieve organisatie;
  • Een hecht en gezellig team;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een afwisselend takenpakket;
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen;
  • Leuke personeelsactiviteiten (van uitjes tot onze maandelijkse gezellige (BBQ)borrels);
  • Een marktconform salaris op basis van expertise & ervaring

Wij vragen:

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO+ niveau (bijvoorbeeld HR of loonadministratie);
  • Werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
  • Stressbestendigheid, accuratesse en een gestructureerde manier van werken;
  • Een flexibele en klantgerichte houding;
  • Plezier in samenwerken, een stevige persoonlijkheid die actief meedenkt en inlevingsvermogen heeft;
  • Ervaring met verloningssoftware is een pré.

Ben jij onze ideale kandidaat? Solliciteer dan nu!

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl. Heb je vragen over de vacature van de Salarisadministrateur, bel dan met …. via telefoonnummer 0316-247350.

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Administratief medewerker

Op zoek naar een communicatieve baan, waarin jij accuraat en met veel plezier kan werken? Sta jij stevig in je schoenen en ben jij een echte mensen mens? Dan is administratief medewerker bij A12 Personeelsdiensten jouw job!

Jij zorgt ervoor dat onze flexcollega’s?hun salaris wekelijks op tijd ontvangen.? Je verzamelt, verwerkt, controleert en archiveert gegevens onder andere voor het uitbetalen van het salaris. Daarnaast ondersteun je met HR-werkzaamheden en verwerk je zowel inkomende en uitgaande post/mail.

Wat bieden wij?

  • Een vaste baan voor 28-40 uur
  • Een hecht en gezellig team
  • Een marktconform salaris op basis van expertise & ervaring
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden

Wat vragen wij?

  • Een afgeronde opleiding MBO+ niveau (bijvoorbeeld HR of loonadministratie)
  • Goede communicatievaardigheden, mondeling en schriftelijk
  • Kennis van de actuele wet- en regelgeving
  • Ervaring met Office en Helloflex is een pré
  • Verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit
  • Enthousiasme en professionaliteit

Heb jij interesse in de functie van administratief medewerker?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

 

 

Marketing Medewerker

Op zoek naar een leuke uitdagende baan waar jij je creativiteit kan uiten? Wil jij een werken in een energiek en dynamisch team waar elke dag anders is. Dan is marketing medewerker bij A12 Personeelsdiensten jouw job.

Als marketing medewerker ben je verantwoordelijk voor de sturing van de marketing en ben je daardoor een directe sparringpartner van bijna iedereen binnen A12 als het gaat om de manier waarop we onszelf profileren en presenteren. Je zet je in om marketingdoelen te bereiken en bouwt campagnes die zowel online als offline worden ingezet. Je werkt hiervoor nauw samen met de directie, maar ook met recruitment, HR en externe specialisten zoals designers, DTP-ers, fotografen, tekstschrijvers en SEO/SEA specialisten.

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris op basis van expertise & ervaring
  • Een gezellig en hecht team
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden

Wat vragen wij?

  • Afgeronde marketingopleiding op minimaal NIMA-A of HBO Marketing Communicatie niveau
  • Strategisch en conceptueel talent
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en een goede beheersing van de Engelse taal
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het algemeen
  • Analytische vaardigheden
  • Oog voor design
  • De vaardigheid om planmatig en organisatorisch sterk te werken
  • Kostenbewustzijn

Heb jij interesse in de functie van Marketing medewerker?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Vakantiewerk in de Logistiek

Ben jij een enthousiaste doorzetter en zoek je een vakantiebaan in de logistiek? We hebben diverse functies beschikbaar (fulltime, parttime en op afroepbasis). Informeer naar de mogelijkheden, bel 0316 – 247 350 of mail naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl

De werkzaamheden:

  • Het laden en lossen van vrachtwagens;
  • Sorteren goederen;
  • Orders verzendklaar maken;
  • Inventariseren voorraad;
  • Opruimen en schoonhouden van het magazijn;
  • Administratieve werkzaamheden;
  • Klantencontact.

Wie ben jij?

  • Beschikbaar in de zomerperiode
  • Proactief en gaat geen uitdaging uit de weg
  • Geduldig
  • Fysiek sterk
  • Sociaal en communicatief vaardig
  • Beheersing van de nederlandse taal

Wat we jou bieden

  • Persoonlijk begeleiding en we staan altijd voor je klaar
  • Eerlijk salaris
  • Flexibele uren (werken wanneer en hoeveel jij wilt)
  • Direct starten mogelijk
  • Geen werkervaring vereist
  • Uitzicht op een vast dienstverband
  • Veel ruimte om je verder te ontwikkelen

Dit is A12

Jouw toekomstige stagebedrijf is actief in de transport en logistieke branche. De sfeer binnen de organisatie is te omschrijven als informeel. Naast hardwerken houden wij van gezelligheid. Je krijgt bij dit bedrijf goede begeleiding op niveau en je ontvangt een prima vergoeding. De gehele periode staan wij voor je klaar voor extra hulp en begeleiding. A12 is te bereiken met het openbaar vervoer, dus een eigen auto is niet nodig.

Interesse?

Stuur dan jouw CV en korte motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl of bel voor meer informatie naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247350.

Kijk voor andere vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: https://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12