's-Heerenberg Archieven - A12 Personeelsdiensten
banner logistiek

Assemblage medewerker

Als assemblagemedewerker fietsen stap je in een team dat draait om dynamiek en samenwerking. We streven naar een omgeving waarin iedereen tot zijn recht komt. Onze klant zoekt toegewijde assemblagemedewerkers voor de lange termijn. In deze baan ga je fietsen in en uitpakken en wat technische handelingen uitvoeren. Daarnaast is er de mogelijkheid om later door te groeien tot fietsenmaker. Denk je dat deze job wat voor jou is? Lees dan snel verder!

Wat vragen we van je?

  • Je werkt veilig
  • Oplossingsgericht
  • Fulltime beschikbaar
  • Twee rechterhanden
  • Fysiek sterk
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal is een pré

Wat we jou bieden

  • Ruimte om door te groeien tot fietsenmaker
  • Een goed salaris passend bij jouw kennis
  • Persoonlijk begeleiding en we staan altijd voor je klaar
  • Flexibele uren (werken wanneer en hoeveel jij wilt)
  • Direct starten is mogelijk
  • Geen werkervaring vereist

Interesse?

Stuur dan jouw CV en korte motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl of bel voor meer informatie naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247350. Kijk voor andere vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: https://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Administratieve vakantiebaan in de Logistiek

Voor een opdrachtgever zijn wij op zoek naar enthousiaste toppers die een vakantiebaan zoeken in de logistiek. Je gaat bezig met het inboeken van documenten en andere administratieve taken. Daarnaast is er de mogelijkheid om je functie te verbreden met andere logistieke werkzaamheden. De werklocatie is S- ‘Heerenberg.

Wie ben jij?

  • Beschikbaar in de zomerperiode
  • Proactief en gaat geen uitdaging uit de weg
  • Goed met computers
  • Sociaal en communicatief vaardig
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Wat we jou bieden

  • Persoonlijk begeleiding en we staan altijd voor je klaar
  • Een goed salaris passend bij jouw kennis
  • Flexibele uren (werken wanneer en hoeveel jij wilt)
  • Direct starten is mogelijk
  • Geen werkervaring vereist
  • Veel ruimte om je verder te ontwikkelen

Interesse?

Stuur dan jouw CV en korte motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl of bel voor meer informatie naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247350. Kijk voor andere vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: https://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Voorraadbeheerder (Logistiek)

Voor een opdrachtgever zijn we op zoek naar een ervaren voorraadbeheerder. Je zult werken binnen een logistieke organisatie in een team met gemotiveerde collega’s. De werkzaamheden zullen plaatsvinden in de omgeving van ‘s-Heerenberg.  Als voorraadbeheerder ben je verantwoordelijk voor de nauwkeurigheid van de voorraad en daarmee de efficiëntie en kwaliteit binnen de magazijnoperatie. Je ontwikkelt procedures, processen en rapporten en doet voorstellen voor verbeteringen om de voorraadnauwkeurigheid verder te optimaliseren.

Wat vragen wij?

  • Logistieke opleiding op MBO niveau 4
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Ervaring met MS Office en TMS/ERP-systemen
  • Nauwkeurigheid en oog voor detail
  • Proactieve houding
  • Ervaring in een vergelijkbare rol binnen de logistieke sector is een pré

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris gebaseerd op ervaring
  • Extra vergoedingen bij overuren en weekendwerk
  • Gevarieerde opdrachten
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een gezellig team dat altijd voor je klaar staat

En vooral…

…werken wanneer, waar en bij wie jij wilt!/

Heb jij interesse in de functie van voorraadbeheerder?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Sorteerder

Op zoek naar een flexibele baan? Werk jij graag in een leuk team en wil je ook nog eens goed verdienen? Dan is sorteerder bij A12 Personeelsdiensten jouw job.

A12 Personeelsdiensten werkt voor een groot aantal opdrachtgevers waardoor gevarieerd werk gegarandeerd blijft. Daarnaast kom je bij A12 Personeelsdiensten in een hecht team, waar persoonlijke aandacht en collegialiteit voorop staat.

Wat bieden wij?

  • Goed salaris (€2.360,00 – €2.870,00 per maand)
  • Extra vergoedingen bij overuren en weekendwerk
  • Gevarieerde opdrachten
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden

Wat vragen wij?

  • Flexibiliteit en verantwoordelijkheidsgevoel
  • Enthousiasme en professionaliteit

En vooral…

…werken wanneer, waar en bij wie jij wilt!

Heb jij interesse in de functie van Sorteerder?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Fietstechnicus

Hoef jij het wiel niet opnieuw uit te vinden? Wij zijn namelijk op zoek naar iemand met ervaring als fietsenmaker en sterke administratieve vaardigheden. Dus als jij een fietsenliefhebber bent en oog hebt voor detail, dan is dit de baan voor jou!

Je weet precies waar je bij A12 Personeelsdiensten aan toe bent. Je krijgt snel uitbetaald en verdient een eerlijk salaris. Hoewel wij een uitzendbureau zijn, ben jij voor ons een onderdeel van ons team. Samen zorgen we ervoor dat de opdrachtgevers tevreden zijn.

Wat ga je doen?

  • Monteren van dure en exclusieve fietsen voor WEB-bestellingen.
  • Uitvoeren van kwaliteitscontrole en reparatie van retourgestuurde fietsen (QC Check).
  • Zorgen voor communicatie met het magazijn.
  • Verlenen van administratieve ondersteuning bij retouren en kwaliteitscontrole.
  • Assisteren van het Rider Care Team bij herstelwerkzaamheden in het magazijn.
  • Verbeteren en vereenvoudigen van processen.

Wat vragen wij?

  • Ervaring als fietsenmaker en de wens om je kennis verder uit te breiden.
  • Ervaring met logistieke administratie is een pluspunt.
  • Gemotiveerd en open voor nieuwe ideeën.
  • Goed in het stellen van prioriteiten en in staat om onder druk te presteren.
  • Collegiaal en uitstekend in staat om in een team te werken.
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels.

Wat bieden wij?

  • Een gepassioneerd, dynamisch en multicultureel team binnen een innovatieve en groeiende omgeving.
  • Een marktconform salaris (2.500,- t/m 2.750,- p.m.)
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een nieuwe en groeiende werkruimte.
  • Lunchrides, een fitnessruimte en vele andere teamactiviteiten.

En vooral…

…werken wanneer, waar en bij wie jij wilt!

Heb jij interesse in de functie van fietstechnicus?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12