's-Heerenberg Archieven - A12 Personeelsdiensten
nacht sorteerder logistiek doetinchem bovenin website

Sorteerder

Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar enthousiaste sorteerders. Jouw taak zal bestaan uit het sorteren van de pakketten zodat ze op correcte wijze naar de juiste klant worden verzonden. Je wordt ingepland in de avond, de werktijden zijn van 20:00 tot 1:00 of 03.00 uur.

Wat vragen wij van een sorteerder

  • Flexibel ingesteld
  • Parttime/fulltime of als vakantiekracht beschikbaar
  • Ervaring met sorteren is een pré
  • Avond- en nachtwerk is geen probleem voor jou

Wat bieden wij jou

  • Fulltime dienstverband, 40 uur per week 
  • Uitstekend salaris
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Enthousiast team
  • Goeie secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Direct starten mogelijk

Heb jij interesse in deze functie?

Reageer dan via onze website. Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl, bel naar A12 Personeelsdiensten via het nummer (0316) 247350 of reageer gemakkelijk door op de knop ‘snel solliciteren’  je gegevens achter te laten. Wij nemen dan contact met je op!

Werkzaam zijn via A12 Personeelsdiensten heeft veel voordelen. Zo zorgen wij ervoor dat jij altijd op tijd betaald krijgt en voor alle overige zaken kun je gemakkelijk contact met ons opnemen. Bijscholing behoort ook tot de mogelijkheden via A12 Opleidingen. Wij zorgen ervoor dat jij helemaal tevreden bent met je nieuwe baan! Daarmee helpen we je graag op weg.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

Orderpicker ‘s-Heerenberg, Oosterhout, Duiven of Nijmegen

Ben jij een enthousiaste orderpicker, heftruck – of reachtruck chauffeur en vind je het leuk om voor een logistieke dienstverlener in ’s-Heerenberg, Nijmegen, Oosterhout of Duiven te werken?!Onze opdrachtgevers leveren maatwerk voor al hun klanten. Daarnaast staat jouw ontwikkeling centraal. En heerst er een collegiale sfeer waarbij collega’s voor elkaar door het vuur gaan.

Wat zijn jouw werkzaamheden?

Ook al ben je pas net begonnen en zit je aan het begin van je werkdag, jij staat meteen ‘’aan’’. Vandaag verzamel je orders met behulp van een handscanner. Jij gaat de gehele dag voortvarend te werk en draait je hand niet om voor een kilometer meer of minder. Als orderpicker kun je incidenteel ook worden ingezet op andere werkzaamheden zoals de inslag of het verzendklaar maken van bestellingen voor klanten.

Wat bieden we jou

• Een eerlijk salaris (€ 2000 tot € 2708);
• Opleidingsmogelijkheden; het behalen van extra certificaten of je C rijbewijs;
• Doorgroeimogelijkheden;
• Supertoffe kantine. Goede koffie, eten en bedrijfsfeesten.

Wat vragen wij van jou?

• Kunnen werken in ploegendiensten;
• Proactief & hands on;
• Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar;
• Je wilt investeren in je baan;
• Je hebt ervaring opgedaan in de logistiek of kunt uitleggen waarom jij jouw toekomst ziet in deze branche.

Opleiding volgen?

Heb jij nog geen ervaring met logistieke werkzaamheden, maar wil je dit wel graag leren? Dan is dit hét moment om over te stappen naar de logistieke sector! Wij leiden je verder op en helpen je met het behalen van je hef- en/of reachtruckcertificaat of rijbewijs C/CE.

Interesse?

Reageer dan gemakkelijk via onze website. Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl, bel naar A12 Personeelsdiensten via het nummer (0316) 247350

Magazijn teamleider

Voor een opdrachtgever uit ’s-Heerenberg zoeken wij een magazijn teamleider. Je komt te werken in een groot internationaal bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Je bent als teamleider het aanspreekpunt van verschillende medewerkers in het magazijn. Het enthousiasmeren en stimuleren van de medewerkers voor een goed resultaat is een belangrijke taak binnen de functie. Jij regelt de voortgangsgesprekken en jaarlijkse beoordelingen van jouw team. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de logistieke- en productieprocessen. Hierbij let je op de kosten, voorraden en levertijden. Ook zorg jij ervoor dat de kwaliteit van de producten hoog blijft. Om de processen effectief te laten lopen, kijk je ook naar feiten en cijfers om het zo nog meer te optimaliseren. Oftewel een veelzijdige functie waarin jij jouw leidinggevende capaciteiten kan toepassen!

Wat bieden wij aan een magazijn teamleider?

  • Een verantwoordelijke baan
  • Een passend salaris
  • Mogelijkheden voor een vast contract
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Opleidingsmogelijkheden

Wat vragen wij?

  • EPT- en heftruckcertificaat en aantoonbare ervaring
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheid in het Engels, Nederlands is een pre.
  • Teamplayer
  • Leidinggevende capaciteiten
  • Je beschikt over mbo denk- en werkniveau
  • Fulltime inzetbaar

Heb jij interesse in deze functie?

Reageer dan gemakkelijk via onze website. Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl, bel ons (0316 247 350) of reageer gemakkelijk door op de knop ‘snel solliciteren’ te klikken en je gegevens achter te laten. Wij nemen dan contact met je op!

Werkzaam zijn via A12 Personeelsdiensten heeft veel voordelen. Zo zorgen wij ervoor dat jij altijd op tijd betaald krijgt en voor alle overige zaken kun je gemakkelijk contact met ons opnemen. Wij zorgen ervoor dat jij helemaal tevreden bent met je nieuwe baan! Daarmee helpen we je graag op weg.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: https://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

Warehouse Operations Manager

Wat ga je doen als Warehouse Operations Manager?

Voor één van onze opdrachtgevers zoeken wij een gedreven Warehouse Operations Manager. Je gaat werken voor een groot bedrijf in de omgeving ‘s-Heerenberg. Hiervoor heb je al enige affiniteit met de logistieke sector.

Voor deze functie ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van jouw team in het magazijn. Je doet dit op een positieve manier en met een professionele uitstraling. Doorgaans ben je proactief bezig, zodat je mogelijke knelpunten snel kunt herkennen. Daarnaast zorg je voor een efficiënte planning van de werkzaamheden. Ook wordt er van je verwacht dat je de kwaliteits- en milieuaspecten die gelden binnen de organisatie in acht neemt. Tot slot ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten.

Wat bieden wij?

  • Een verantwoordelijke baan
  • Kans op een vast dienstverband
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Een goed salaris
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Opleidingsmogelijkheden

Dit vragen wij van een Warehouse Operations Manager:

  • 3+ jaar ervaring in een vergelijkbare rol
  • Bekwaamheid met Microsoft Office
  • Sterke organisatorische en communicatieve vaardigheden
  • Sterk vermogen tot multitasking
  • Comfort bij het werken met meerdere teams binnen het bedrijf
  • Fulltime beschikbaar

Heb jij interesse in deze functie?

Reageer dan gemakkelijk via onze website. Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl, bel ons (0316 247 350) of reageer gemakkelijk door op de knop ‘snel solliciteren’ te klikken en je gegevens achter te laten. Wij nemen dan contact met je op!

Werkzaam zijn via A12 Personeelsdiensten heeft veel voordelen. Zo zorgen wij ervoor dat jij altijd op tijd betaald krijgt en voor alle overige zaken kun je gemakkelijk contact met ons opnemen. Wij zorgen ervoor dat jij helemaal tevreden bent met je nieuwe baan! Daarmee helpen we je graag op weg.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: https://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Backoffice medewerker

Wij zoeken een Backoffice medewerker! 

Als backoffice medewerker zorg je ervoor dat het logistieke proces zo goed mogelijk verloopt. Jij bent het aanspreekpunt voor de planning, het magazijn en de chauffeurs. Jij bent verantwoordelijk voor de communicatie tussen de chauffeurs en de afdelingen planning en warehouse. Ook zorg je voor een goede doorstroom van zendingen en een optimale bezetting van laaddocks. Tot slot ben je bezig met het administreren van de in- en uitgaande zendingen.

Het bedrijf waarvoor je gaat werken is een groot internationaal bedrijf met groeiende ambities om verder te ontwikkelen. We zoeken iemand met een (logistieke) opleiding op mbo 4 of hbo niveau. Het is van belang dat je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in het Engels in zowel woord als geschrift. Ook behoor je enige ervaring te hebben met het MS Office pakket en TMS/ERP systemen.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagend en innovatief bedrijf om in te werken
  • Mogelijkheden voor een vast contract
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Parttime functie
  • Een goed salaris

Wat vragen wij van een backoffice medewerker?

  • Je bent klantgericht, communicatief en stressbestendig
  • Je past je gemakkelijk aan in verschillende situaties
  • Ervaring met het gebruik van het MS Office pakket en TMS/ERP systemen
  • Je neemt initiatief binnen de organisatie

Heb jij interesse in deze functie?

Reageer dan gemakkelijk via onze website. Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl, bel ons (0316 247 350) of reageer gemakkelijk door op de knop ‘snel solliciteren’ te klikken en je gegevens achter te laten. Wij nemen dan contact met je op!

Werkzaam zijn via A12 Personeelsdiensten heeft veel voordelen. Zo zorgen wij ervoor dat jij altijd op tijd betaald krijgt en voor alle overige zaken kun je gemakkelijk contact met ons opnemen. Wij zorgen ervoor dat jij helemaal tevreden bent met je nieuwe baan! Daarmee helpen we je graag op weg.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: https://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12