Interne vacatures - Bij A12 Personeelsdiensten zijn we op zoek naar jou!
banner a12 opleidingen

Rij-instructeur voor B rijbewijs

Als rij-instructeur voor het autorijbewijs (B) leid jij kandidaten op tot echte professionals! Jij bent verantwoordelijk voor het praktisch opleiden van de kandidaten. Daarnaast beschik jij over voldoende theoretische kennis om de kandidaten te ondersteunen wanneer zij hier moeite mee hebben. Verder stap jij met enthousiasme de wagen in, en beschik jij over een hele leswagen vol geduld! Samen met een gezellig team zorg jij ervoor dat de wegen straks met vele A12 chauffeurs gevuld zijn!

Wie ben jij?

Je bent een echte teamspeler en weet op een motiverende en inspirerende manier les te geven. Daarnaast ben je resultaatgericht en houd je het doel voor ogen: het opleiden van veilige en bekwame chauffeurs. Samen met een gezellig team zorg jij ervoor dat de wegen straks met vele A12 chauffeurs gevuld zijn!

  • MBO werk- en denkniveau
  • In bezit van een geldig WRM bevoegdheidscertificaat voor de categorie B
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Flexibiliteit in werktijden
  • Ervaring in de transportwereld is een pré

Wat bieden wij onze rijinstructeurs?

  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform cao
  • Werken bij een gezellig bedrijf met een persoonlijke aanpak en veel potentie
  • Aan de slag binnen een hecht een vooruitstrevend team
  • Ruimte om door te groeien
  • De nieuwste lesauto

Werken bij A12 biedt diverse (doorgroei)mogelijkheden. Zo kan jij als auto-instructeur voor het B rijbewijs ook opgeleid worden naar vrachtauto instructeur voor het C/CE rijbewijs.

Ben jij de rijinstructeur die we zoeken?

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar info@a12opleidingen.nl of bel naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247 350.

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Salarisadministrateur

Bij A12 Personeelsdiensten zijn we ter uitbreiding van ons team op zoek naar een enthousiaste en betrokken Salarisadministrateur.

Jij zorgt ervoor dat onze flexcollega’s wekelijks worden verloond. Je verzamelt, verwerkt, controleert en archiveert gegevens voor het uitbetalen van het salaris. Daarbij ben je op de hoogte van relevante wetgeving, de cao en bedrijfsregelingen en pas je deze toe. Je houdt voortdurend de laatste ontwikkelingen binnen de wet- en regelgeving in de gaten en past deze toe. Ook beantwoord je vragen van collega’s en opdrachtgevers over bijvoorbeeld loonstroken of facturen. In jouw rol verricht je administratieve werkzaamheden die horen bij het proces van in-, door- en uitstroom van onze flexcollega’s. Naast de werkzaamheden gericht op de salarisadministratie ondersteun je collega’s met HR-werkzaamheden.

Wij bieden:

  • Een vaste baan voor 32-40 uur bij een informele, actieve organisatie;
  • Een hecht en gezellig team;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een afwisselend takenpakket;
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen;
  • Leuke personeelsactiviteiten (van uitjes tot onze maandelijkse gezellige (BBQ)borrels);
  • Een marktconform salaris op basis van expertise & ervaring

Wij vragen:

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO+ niveau (bijvoorbeeld HR of loonadministratie);
  • Werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
  • Stressbestendigheid, accuratesse en een gestructureerde manier van werken;
  • Een flexibele en klantgerichte houding;
  • Plezier in samenwerken, een stevige persoonlijkheid die actief meedenkt en inlevingsvermogen heeft;
  • Ervaring met verloningssoftware is een pré.

Ben jij onze ideale kandidaat? Solliciteer dan nu!

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl. Heb je vragen over de vacature van de Salarisadministrateur, bel dan met …. via telefoonnummer 0316-247350.

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Administratief medewerker

Op zoek naar een communicatieve baan, waarin jij accuraat en met veel plezier kan werken? Sta jij stevig in je schoenen en ben jij een echte mensen mens? Dan is administratief medewerker bij A12 Personeelsdiensten jouw job! Jij zorgt ervoor dat onze flexcollega’s hun salaris wekelijks op tijd ontvangen. Je verzamelt, verwerkt, controleert en archiveert gegevens onder andere voor het uitbetalen van het salaris. Daarnaast ondersteun je met HR-werkzaamheden en verwerk je zowel inkomende en uitgaande post/mail.

Wat bieden wij?

  • Een vaste baan voor 32-40 uur
  • Een hecht en gezellig team
  • Een marktconform salaris op basis van expertise & ervaring
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden

Wat vragen wij?

  • Een afgeronde opleiding MBO+ niveau (bijvoorbeeld HR of loonadministratie)
  • Goede communicatievaardigheden, mondeling en schriftelijk
  • Kennis van de actuele wet- en regelgeving
  • Ervaring met Office en Helloflex is een pré
  • Verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit
  • Enthousiasme en professionaliteit

Heb jij interesse in de functie van administratief medewerker?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

 

 

Marketing Medewerker

Op zoek naar een leuke uitdagende baan waar jij je creativiteit kan uiten? Wil jij een werken in een energiek en dynamisch team waar elke dag anders is. Dan is marketing medewerker bij A12 Personeelsdiensten jouw job.

Als marketing medewerker ben je verantwoordelijk voor de sturing van de marketing en ben je daardoor een directe sparringpartner van bijna iedereen binnen A12 als het gaat om de manier waarop we onszelf profileren en presenteren. Je zet je in om marketingdoelen te bereiken en bouwt campagnes die zowel online als offline worden ingezet. Je werkt hiervoor nauw samen met de directie, maar ook met recruitment, HR en externe specialisten zoals designers, DTP-ers, fotografen, tekstschrijvers en SEO/SEA specialisten.

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris op basis van expertise & ervaring
  • Een gezellig en hecht team
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden

Wat vragen wij?

  • Afgeronde marketingopleiding op minimaal NIMA-A of HBO Marketing Communicatie niveau
  • Strategisch en conceptueel talent
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en een goede beheersing van de Engelse taal
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het algemeen
  • Analytische vaardigheden
  • Oog voor design
  • De vaardigheid om planmatig en organisatorisch sterk te werken
  • Kostenbewustzijn

Heb jij interesse in de functie van Marketing medewerker?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Recruiter

Passie voor mensen en gevoel voor ondernemerschap? Ben jij een recruiter die werkelijk overal kansen in ziet? Dan is recruiter bij A12 Personeelsdiensten jouw job.

Voor onze eigen vestiging in Duiven zijn wij op zoek naar een proactieve en energieke recruiter, die naast relatiebeheer enthousiast wordt van het totale recruitmentproces! Weet jij de juiste kandidaten te vinden voor onze opdrachtgevers en help jij ons verder om ons team naar een hoger niveau te tillen? Het is een gecombineerde functie met afwisselende werkzaamheden. Een leuke plek in een hecht team.

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris op basis van expertise & ervaring
  • Een dynamisch team dat het beste in elkaar naar boven haalt
  • Een afwisselende baan waarin jij jezelf kan ontwikkelen
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Extra vergoedingen bij overuren en weekenduren

Wat vragen wij?

  • Je hebt een HBO werk- denkniveau
  • Je woont in de regio
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit
  • Enthousiasme en professionaliteit

Heb jij interesse in de functie van Recruiter?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Planner

Heb jij graag de touwtjes in handen en houd jij graag het overzicht? Wil jij een leidinggevende functie waar jij samen met een hecht team dagelijks voor nieuwe uitdagingen komt te staan. Dan is planner bij A12 Personeelsdiensten jouw job.

Wil jij een uitdagende baan als planner logistiek binnen een ondernemende transport organisatie?
Jij zorgt als planner bij A12 voor een optimale afstemming tussen de klantvraag en het inplannen van transportmiddelen. Je geeft dagelijks leiding aan de planner en ook aan chauffeurs. Daarnaast ondersteun je ook bij logistieke vraagstukken

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris op basis van expertise & ervaring
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen
  • Een hecht en gezellig team
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden

Wat vragen wij?

  • Affiniteit met logistiek en transport
  • Iemand die goed het overzicht kan houden
  • Communicatief sterk
  • Werkt nauwkeurig, service gericht en proactief
  • Leidinggevende ervaring
  • Enthousiasme en professionaliteit
  • Bereidheid tot het draaien van bereikbaarheidsdiensten.

Heb jij interesse in de functie van Planner?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12