Logistiek Archieven - A12 Personeelsdiensten
nacht sorteerder logistiek doetinchem bovenin website

Sorteerder

Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek naar enthousiaste sorteerders. Jouw taak zal bestaan uit het sorteren van de pakketten zodat ze op correcte wijze naar de juiste klant worden verzonden. Je wordt ingepland in de avond, de werktijden zijn van 20:00 tot 1:00 of 03.00 uur.

Wat vragen wij van een sorteerder

  • Flexibel ingesteld
  • Parttime/fulltime of als vakantiekracht beschikbaar
  • Ervaring met sorteren is een pré
  • Avond- en nachtwerk is geen probleem voor jou

Wat bieden wij jou

  • Fulltime dienstverband, 40 uur per week 
  • Uitstekend salaris
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Enthousiast team
  • Goeie secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Direct starten mogelijk

Heb jij interesse in deze functie?

Reageer dan via onze website. Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl, bel naar A12 Personeelsdiensten via het nummer (0316) 247350 of reageer gemakkelijk door op de knop ‘snel solliciteren’  je gegevens achter te laten. Wij nemen dan contact met je op!

Werkzaam zijn via A12 Personeelsdiensten heeft veel voordelen. Zo zorgen wij ervoor dat jij altijd op tijd betaald krijgt en voor alle overige zaken kun je gemakkelijk contact met ons opnemen. Bijscholing behoort ook tot de mogelijkheden via A12 Opleidingen. Wij zorgen ervoor dat jij helemaal tevreden bent met je nieuwe baan! Daarmee helpen we je graag op weg.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

Logistiek Medewerker (BBL/stage MBO)

Wat ga je doen als logistiek medewerker?

Dit is een veelzijdige stage, want tijdens deze stage ga jij alles leren over de logistieke sector. Je gaat werken als logistiek medewerker en  doet ervaring op bij onze opdrachtgevers!  Bij onze opdrachtgevers kom je te werken in een hecht team wat hard werkt maar ook erg van gezelligheid houdt. Je werkzaamheden bestaan uit het verzamelen en gereed maken van orders voor verzending. Daarnaast ondersteun je met andere logistieke werzaamheden zoals ontvangst, sorteren en opruimen.

Wie ben jij?

  • Je volgt een relevante opleiding
  • Je bent proactief en gaat geen uitdaging uit de weg
  • Je bent geduldig
  • Je bent fysiek sterk
  • Sociaal en communicatief vaardig

Wat we jou bieden

  • Persoonlijk begeleiding en we staan altijd voor je klaar
  • Eerlijke vergoeding
  • Flexibele uren
  • Veel ruimte om je verder te ontwikkelen
  • Uitzicht op een vast dienstverband

Dit is A12

Jouw toekomstige stagebedrijf is actief in de transport en logistieke branche. De sfeer binnen de organisatie is te omschrijven als informeel. Naast hardwerken houden wij van gezelligheid. Je krijgt bij dit bedrijf goede begeleiding op niveau en je ontvangt een prima vergoeding. De gehele stageperiode staan wij voor je klaar voor extra hulp en begeleiding. Het bedrijf is te bereiken met het openbaar vervoer, dus een eigen auto is niet nodig.

Interesse? Start direct als logistiek medewerker!

Heb je interesse in deze stage? Stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl of bel voor meer informatie naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247350.

Kijk voor andere vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: https://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Laden & Lossen (avondwerk)

Wij zoeken zelfstandig werkende aanpakkers. Vind jij het leuk om in een hecht en klein team te werken? Bij onze klant op locatie ben jij verantwoordelijk voor het correct laden en lossen van de vrachtwagens.

  • Starttijd 19:00 tot 01:00 uur en 1x per 4 weken starten om 17:00 uur
  • Uitstekend salaris.
  • De klant groeit en zoekt mensen die mee willen groeien.

Een leuke, gevarieerde baan met veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid. Ook kom je te werken binnen een hecht team. Verder krijg je een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

 Wie zoeken wij voor het laden & lossen

  • Je voelt je als een vis in het water in het magazijn;
  • Flexibel;
  • Een aanpakker;

Wat bieden wij

Je weet precies waar je bij A12 Personeelsdiensten aan toe bent. Je krijgt snel uitbetaald en verdient een eerlijk salaris (10.38 t/m 13.83 per uur). Je hebt uitzicht op een vast dienstverband. Hoewel wij een uitzendbureau zijn, ben jij voor ons een onderdeel van ons team. Samen zorgen we ervoor dat de opdrachtgevers tevreden zijn.  Bijscholing (o.a. Code 95) behoort ook tot de mogelijkheden via A12 Opleidingen.

Interesse?

Heb je interesse in deze vacature voor laden & lossen, stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar?sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl?of bel naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247350.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:?http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Teamleider Magazijn

Je bent als teamleider magazijn het aanpreekpunt van verschillende medewerkers in het magazijn. Het enthousiasmeren en stimuleren van de medewerkers voor een goed resultaat is een belangrijke taak binnen de functie. Je zorgt voor de voortgangsgesprekken en jaarlijkse beoordelingen van jouw team. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de logistieke- en productieprocessen. Hierbij let je op de kosten, voorraden en levertijden. Ook zorg jij ervoor dat de kwaliteit van de producten hoog blijft. Om de processen effectief te laten lopen, kijk je ook naar feiten en cijfers om het zo nog meer te optimaliseren.

Wat word je geboden als Teamleider Magazijn?

  • Een verantwoordelijke baan;
  • Goede primaire (salarisindicatie €1550 – €2564 per maand) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Mogelijkheden voor een vast contract;
  • Opleidingsmogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Gratis parkeermogelijkheden.

Wat vragen wij?

  • Je beschikt over mbo denk- en werkniveau;
  • Minimaal 24 uur inzetbaar;
  • Je hebt in een vorige functie verschillende medewerkers aangestuurd;
  • Ruime ervaring in de logistiek.

Heb jij interesse in deze functie?

Reageer dan gemakkelijk via onze website. Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl, bel naar A12 Personeelsdiensten via het nummer (0316) 247350 of reageer gemakkelijk door op de knop ‘snel solliciteren’ je gegevens achter te laten. Wij nemen dan contact met je op!

Werkzaam zijn via A12 Personeelsdiensten heeft veel voordelen. Zo zorgen wij ervoor dat jij altijd op tijd betaald krijgt en voor alle overige zaken kun je gemakkelijk contact met ons opnemen. Wij zorgen ervoor dat jij helemaal tevreden bent met je nieuwe baan! Daarmee helpen we je graag op weg.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: https://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

Magazijnmedewerker

Wij zijn op zoek naar een magazijnmedewerker. Voor een magazijnmedewerker is geen dag hetzelfde. Je werkt met moderne en geautomatiseerde magazijnen.

Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het laden, lossen en correct verwerken van inkomende goederen. Ook ben je verantwoordelijk voor het verzamelen van de uitgaande goederen voor de klanten. Je doet op een werkdag veel verschillende werkzaamheden, veel afwisseling dus!

Veilig werken staat voorop. Het volgen van diverse trainingen en het behalen van certificaten behoort tot de mogelijkheden. Je werkt met scanners, maar ook met een stapelaar, heftruck, reachtruck en hoogbouwtruck. Je gaat werken in een tweeploegendienst, te weten de dagdienst of de late dienst.

Wat maakt jou een goede kandidaat om ons team te versterken?

Je vindt het prettig om in teamverband iedere dag een betere prestatie neer te zetten. Je ziet het werk liggen en wilt jouw bijdrage leveren om aan een veelzijdige functie invulling te geven. Een frisse blik en gezonde dosis humor wordt zeer op prijs gesteld!

Wat word je geboden als Magazijnmedewerker:

  • Een goede werksfeer, een afwisselende job bij een gezellig familiebedrijf;
  • Een eerlijk salaris;
  • Extra vergoedingen bij overuren en weekendwerk;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Opleidingsmogelijkheden;
  • Doorgroeimogelijkheden.

Wat vragen wij van jou?

  • Een afgeronde MBO opleiding, minimaal niveau 3;
  • Ervaring in de logistiek is een pre;
  • Enthousiaste deelname aan onze verbeterteams, zodat we iedere dag een stukje beter worden;
  • Een energieke houding;
  • Communicatief sterk, dat je prettig en open in je communicatie bent;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal

Heb jij interesse in deze functie?

Reageer dan gemakkelijk via onze website. Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl, bel naar A12 Personeelsdiensten via het nummer (0316) 247350 of reageer gemakkelijk door op de knop ‘snel solliciteren’  je gegevens achter te laten. Wij nemen dan contact met je op!

Werkzaam zijn via A12 Personeelsdiensten heeft veel voordelen. Zo zorgen wij ervoor dat jij altijd op tijd betaald krijgt en voor alle overige zaken kun je gemakkelijk contact met ons opnemen. Wij zorgen ervoor dat jij helemaal tevreden bent met je nieuwe baan! Daarmee helpen we je graag op weg.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

Orderpicker ‘s-Heerenberg, Oosterhout, Duiven of Nijmegen

Ben jij een enthousiaste orderpicker, heftruck – of reachtruck chauffeur en vind je het leuk om voor een logistieke dienstverlener in ’s-Heerenberg, Nijmegen, Oosterhout of Duiven te werken?!Onze opdrachtgevers leveren maatwerk voor al hun klanten. Daarnaast staat jouw ontwikkeling centraal. En heerst er een collegiale sfeer waarbij collega’s voor elkaar door het vuur gaan.

Wat zijn jouw werkzaamheden?

Ook al ben je pas net begonnen en zit je aan het begin van je werkdag, jij staat meteen ‘’aan’’. Vandaag verzamel je orders met behulp van een handscanner. Jij gaat de gehele dag voortvarend te werk en draait je hand niet om voor een kilometer meer of minder. Als orderpicker kun je incidenteel ook worden ingezet op andere werkzaamheden zoals de inslag of het verzendklaar maken van bestellingen voor klanten.

Wat bieden we jou

• Een eerlijk salaris (€ 2000 tot € 2708);
• Opleidingsmogelijkheden; het behalen van extra certificaten of je C rijbewijs;
• Doorgroeimogelijkheden;
• Supertoffe kantine. Goede koffie, eten en bedrijfsfeesten.

Wat vragen wij van jou?

• Kunnen werken in ploegendiensten;
• Proactief & hands on;
• Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar;
• Je wilt investeren in je baan;
• Je hebt ervaring opgedaan in de logistiek of kunt uitleggen waarom jij jouw toekomst ziet in deze branche.

Opleiding volgen?

Heb jij nog geen ervaring met logistieke werkzaamheden, maar wil je dit wel graag leren? Dan is dit hét moment om over te stappen naar de logistieke sector! Wij leiden je verder op en helpen je met het behalen van je hef- en/of reachtruckcertificaat of rijbewijs C/CE.

Interesse?

Reageer dan gemakkelijk via onze website. Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl, bel naar A12 Personeelsdiensten via het nummer (0316) 247350

Magazijn teamleider

Voor een opdrachtgever uit ’s-Heerenberg zoeken wij een magazijn teamleider. Je komt te werken in een groot internationaal bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Je bent als teamleider het aanspreekpunt van verschillende medewerkers in het magazijn. Het enthousiasmeren en stimuleren van de medewerkers voor een goed resultaat is een belangrijke taak binnen de functie. Jij regelt de voortgangsgesprekken en jaarlijkse beoordelingen van jouw team. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de logistieke- en productieprocessen. Hierbij let je op de kosten, voorraden en levertijden. Ook zorg jij ervoor dat de kwaliteit van de producten hoog blijft. Om de processen effectief te laten lopen, kijk je ook naar feiten en cijfers om het zo nog meer te optimaliseren. Oftewel een veelzijdige functie waarin jij jouw leidinggevende capaciteiten kan toepassen!

Wat bieden wij aan een magazijn teamleider?

  • Een verantwoordelijke baan
  • Een passend salaris
  • Mogelijkheden voor een vast contract
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Opleidingsmogelijkheden

Wat vragen wij?

  • EPT- en heftruckcertificaat en aantoonbare ervaring
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheid in het Engels, Nederlands is een pre.
  • Teamplayer
  • Leidinggevende capaciteiten
  • Je beschikt over mbo denk- en werkniveau
  • Fulltime inzetbaar

Heb jij interesse in deze functie?

Reageer dan gemakkelijk via onze website. Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl, bel ons (0316 247 350) of reageer gemakkelijk door op de knop ‘snel solliciteren’ te klikken en je gegevens achter te laten. Wij nemen dan contact met je op!

Werkzaam zijn via A12 Personeelsdiensten heeft veel voordelen. Zo zorgen wij ervoor dat jij altijd op tijd betaald krijgt en voor alle overige zaken kun je gemakkelijk contact met ons opnemen. Wij zorgen ervoor dat jij helemaal tevreden bent met je nieuwe baan! Daarmee helpen we je graag op weg.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: https://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

Fulltime Heftruckchauffeur

Hou jij van een uitdaging en lekker aanpakken? Kom dan werken als heftruckchauffeur!

Wij zoeken echte aanpakkers die fulltime willen werken als heftruckchauffeur. Je hebt oog voor detail en houdt van een beetje uitdaging. Beschikt over aantoonbare werkervaring als heftruckchauffeur en ook bij drukte kan jij je hoofd koel houden en nauwkeurig blijven werken. Daarnaast ben je beschikbaar om in 2 ploegen te werken; 06:00-14:00 uur en 14:00-23:00 uur

 Wie ben jij?

  • Heftruckcertificaat, ETP; 
  • Ervaring met het werken op een heftruck is een pre (opleiding is ook mogelijk!);
  • Je voelt je als een vis in het water in het magazijn; 
  • Flexibel; 
  • Een aanpakker.

Wat bieden wij onze heftruckchauffeurs?

Een leuke, gevarieerde baan met veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid. Ook kom je te werken binnen een hecht team. De functie is beschikbaar in Duiven en Didam, bestaat uit ploegendiensten en je kan per direct starten.

Je weet precies waar je bij A12 Personeelsdiensten aan toe bent. Je krijgt snel uitbetaald en verdient een goed salaris. Je hebt uitzicht op een vast dienstverband. Hoewel wij een uitzendbureau zijn, ben jij voor ons een onderdeel van ons team. Samen zorgen we ervoor dat de opdrachtgevers tevreden zijn. We bieden je veel secundaire arbeidsvoorwaarden!

Bijscholing (o.a. Code 95) behoort ook tot de mogelijkheden via A12 Opleidingen. 

Heb je interesse in deze vacature voor heftruckchauffeur?

Stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar?sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl?of bel naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247 350.  Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:?http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/ 

 

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

 

Warehouse Operations Manager

Wat ga je doen als Warehouse Operations Manager?

Voor één van onze opdrachtgevers zoeken wij een gedreven Warehouse Operations Manager. Je gaat werken voor een groot bedrijf in de omgeving ‘s-Heerenberg. Hiervoor heb je al enige affiniteit met de logistieke sector.

Voor deze functie ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van jouw team in het magazijn. Je doet dit op een positieve manier en met een professionele uitstraling. Doorgaans ben je proactief bezig, zodat je mogelijke knelpunten snel kunt herkennen. Daarnaast zorg je voor een efficiënte planning van de werkzaamheden. Ook wordt er van je verwacht dat je de kwaliteits- en milieuaspecten die gelden binnen de organisatie in acht neemt. Tot slot ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten.

Wat bieden wij?

  • Een verantwoordelijke baan
  • Kans op een vast dienstverband
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Een goed salaris
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Opleidingsmogelijkheden

Dit vragen wij van een Warehouse Operations Manager:

  • 3+ jaar ervaring in een vergelijkbare rol
  • Bekwaamheid met Microsoft Office
  • Sterke organisatorische en communicatieve vaardigheden
  • Sterk vermogen tot multitasking
  • Comfort bij het werken met meerdere teams binnen het bedrijf
  • Fulltime beschikbaar

Heb jij interesse in deze functie?

Reageer dan gemakkelijk via onze website. Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl, bel ons (0316 247 350) of reageer gemakkelijk door op de knop ‘snel solliciteren’ te klikken en je gegevens achter te laten. Wij nemen dan contact met je op!

Werkzaam zijn via A12 Personeelsdiensten heeft veel voordelen. Zo zorgen wij ervoor dat jij altijd op tijd betaald krijgt en voor alle overige zaken kun je gemakkelijk contact met ons opnemen. Wij zorgen ervoor dat jij helemaal tevreden bent met je nieuwe baan! Daarmee helpen we je graag op weg.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: https://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Backoffice medewerker

Wij zoeken een Backoffice medewerker! 

Als backoffice medewerker zorg je ervoor dat het logistieke proces zo goed mogelijk verloopt. Jij bent het aanspreekpunt voor de planning, het magazijn en de chauffeurs. Jij bent verantwoordelijk voor de communicatie tussen de chauffeurs en de afdelingen planning en warehouse. Ook zorg je voor een goede doorstroom van zendingen en een optimale bezetting van laaddocks. Tot slot ben je bezig met het administreren van de in- en uitgaande zendingen.

Het bedrijf waarvoor je gaat werken is een groot internationaal bedrijf met groeiende ambities om verder te ontwikkelen. We zoeken iemand met een (logistieke) opleiding op mbo 4 of hbo niveau. Het is van belang dat je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in het Engels in zowel woord als geschrift. Ook behoor je enige ervaring te hebben met het MS Office pakket en TMS/ERP systemen.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagend en innovatief bedrijf om in te werken
  • Mogelijkheden voor een vast contract
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Parttime functie
  • Een goed salaris

Wat vragen wij van een backoffice medewerker?

  • Je bent klantgericht, communicatief en stressbestendig
  • Je past je gemakkelijk aan in verschillende situaties
  • Ervaring met het gebruik van het MS Office pakket en TMS/ERP systemen
  • Je neemt initiatief binnen de organisatie

Heb jij interesse in deze functie?

Reageer dan gemakkelijk via onze website. Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl, bel ons (0316 247 350) of reageer gemakkelijk door op de knop ‘snel solliciteren’ te klikken en je gegevens achter te laten. Wij nemen dan contact met je op!

Werkzaam zijn via A12 Personeelsdiensten heeft veel voordelen. Zo zorgen wij ervoor dat jij altijd op tijd betaald krijgt en voor alle overige zaken kun je gemakkelijk contact met ons opnemen. Wij zorgen ervoor dat jij helemaal tevreden bent met je nieuwe baan! Daarmee helpen we je graag op weg.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: https://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12