Duiven Archieven - Pagina 2 van 2 - A12 Personeelsdiensten
Ontwerp zonder titel (32)

Marketing Medewerker

Op zoek naar een leuke uitdagende baan waar jij je creativiteit kan uiten? Wil jij een werken in een energiek en dynamisch team waar elke dag anders is. Dan is marketing medewerker bij A12 Personeelsdiensten jouw job.

Als marketing medewerker ben je verantwoordelijk voor de sturing van de marketing en ben je daardoor een directe sparringpartner van bijna iedereen binnen A12 als het gaat om de manier waarop we onszelf profileren en presenteren. Je zet je in om marketingdoelen te bereiken en bouwt campagnes die zowel online als offline worden ingezet. Je werkt hiervoor nauw samen met de directie, maar ook met recruitment, HR en externe specialisten zoals designers, DTP-ers, fotografen, tekstschrijvers en SEO/SEA specialisten.

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris op basis van expertise & ervaring
  • Een gezellig en hecht team
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden

Wat vragen wij?

  • Afgeronde marketingopleiding op minimaal NIMA-A of HBO Marketing Communicatie niveau
  • Strategisch en conceptueel talent
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en een goede beheersing van de Engelse taal
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het algemeen
  • Analytische vaardigheden
  • Oog voor design
  • De vaardigheid om planmatig en organisatorisch sterk te werken
  • Kostenbewustzijn

Heb jij interesse in de functie van Marketing medewerker?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Vakantiewerk in de Logistiek

Ben jij een enthousiaste doorzetter en zoek je een vakantiebaan in de logistiek? We hebben diverse functies beschikbaar (fulltime, parttime en op afroepbasis). Informeer naar de mogelijkheden, bel 0316 – 247 350 of mail naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl

De werkzaamheden:

  • Het laden en lossen van vrachtwagens;
  • Sorteren goederen;
  • Orders verzendklaar maken;
  • Inventariseren voorraad;
  • Opruimen en schoonhouden van het magazijn;
  • Administratieve werkzaamheden;
  • Klantencontact.

Wie ben jij?

  • Beschikbaar in de zomerperiode
  • Proactief en gaat geen uitdaging uit de weg
  • Geduldig
  • Fysiek sterk
  • Sociaal en communicatief vaardig
  • Beheersing van de nederlandse taal

Wat we jou bieden

  • Persoonlijk begeleiding en we staan altijd voor je klaar
  • Eerlijk salaris
  • Flexibele uren (werken wanneer en hoeveel jij wilt)
  • Direct starten mogelijk
  • Geen werkervaring vereist
  • Uitzicht op een vast dienstverband
  • Veel ruimte om je verder te ontwikkelen

Dit is A12

Jouw toekomstige stagebedrijf is actief in de transport en logistieke branche. De sfeer binnen de organisatie is te omschrijven als informeel. Naast hardwerken houden wij van gezelligheid. Je krijgt bij dit bedrijf goede begeleiding op niveau en je ontvangt een prima vergoeding. De gehele periode staan wij voor je klaar voor extra hulp en begeleiding. A12 is te bereiken met het openbaar vervoer, dus een eigen auto is niet nodig.

Interesse?

Stuur dan jouw CV en korte motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl of bel voor meer informatie naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247350.

Kijk voor andere vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: https://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Recruiter

Passie voor mensen en gevoel voor ondernemerschap? Ben jij een recruiter die werkelijk overal kansen in ziet? Dan is recruiter bij A12 Personeelsdiensten jouw job.

Voor onze eigen vestiging in Duiven zijn wij op zoek naar een proactieve en energieke recruiter, die naast relatiebeheer enthousiast wordt van het totale recruitmentproces! Weet jij de juiste kandidaten te vinden voor onze opdrachtgevers en help jij ons verder om ons team naar een hoger niveau te tillen? Het is een gecombineerde functie met afwisselende werkzaamheden. Een leuke plek in een hecht team.

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris op basis van expertise & ervaring
  • Een dynamisch team dat het beste in elkaar naar boven haalt
  • Een afwisselende baan waarin jij jezelf kan ontwikkelen
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Extra vergoedingen bij overuren en weekenduren

Wat vragen wij?

  • Je hebt een HBO werk- denkniveau
  • Je woont in de regio
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit
  • Enthousiasme en professionaliteit

Heb jij interesse in de functie van Recruiter?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Commerciële meewerkstage

Nog op zoek naar een leuke stageplek waar jouw inbreng zeer waardevol is? Dan ben je bij ons aan ’t goede adres!

We zoeken een gepassioneerde student die zijn of haar kennis wil inzetten in een professionele setting en zich verder wil ontwikkelen. Deze meewerkstage biedt de kans om deel te worden van ons team en hands-on ervaring op te doen in het vakgebied van marketing en sales. Je zult betrokken zijn bij relevante projecten en taken, en een actieve rol spelen in onze dagelijkse activiteiten. We kijken graag samen met jou wat het beste bij je past.

Taken die op je wachten:

  • Bijdragen aan de planning en uitvoering van marketingactiviteiten.
  • Klant- en leerlinginteractie om onze diensten te verbeteren.
  • Administratieve ondersteuning voor soepelere processen.
  •  Ideeën ontwikkelen en lanceren om het behalen van rijbewijzen voor onze leerlingen te vergemakkelijken.

Wat wij jou bieden:

  • Werkervaring  in het domein van marketing en sales.
  • Verschillende collega’s die je begeleiden en ondersteunen.
  • De kans om betrokken te zijn bij boeiende projecten en zo een waardevolle impact te hebben op ons bedrijf.
  • Veel ruimte voor eigen ideeën
  • Een aantrekkelijke reis- en stagevergoeding.

Wie wij zoeken:

  • Een student die momenteel een relevante studie volgt op HBO niveau
  • Een proactieve en gemotiveerde houding
  • Goede communicatieve vaardigheden en een teamspeler
  • Een leergierige en flexibele instelling
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal

Heb jij interesse?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Facilitair medewerker

Op zoek naar een baan op een vaste locatie waar jij je handen uit de mouwen kunt steken? Wil jij zelfstandig werk, waar jij jouw vakmanschap naar voren kunt laten komen en natuurlijk goed verdienen? Dan is facilitair medewerker bij A12 Personeelsdiensten jouw job!

De facilitair medewerker die wij zoeken, zorgt dat onze vestiging in Duiven er piekfijn bij staat.

Je maakt bij A12 Personeelsdiensten deel uit van een hecht team, waar persoonlijke aandacht en collegialiteit voorop staat.

Wat bieden wij?

  • Goed salaris (€2.300,00 – €2.600,00 per maand)
  • Extra vergoedingen bij overuren en weekendwerk
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden

Wat vragen wij?

  • In bezit van rijbewijs B
  • Je hebt 2 rechterhanden
  • Verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit
  • Enthousiasme en professionaliteit

En vooral…

…werken wanneer, waar en bij wie jij wilt!

Heb jij interesse in de functie van Facilitair medewerker?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Stagiair(e) Marketing (MBO/HBO)

We willen je als marketing stagiair alle kanten van het vak laten zien. Je gaat je voor A12 onder andere bezig houden met het bedenken en uitvoeren van marketingacties, de interactie met de doelgroep door social media beheer, het maken van leaflets, posters, flyers en andere huisstijl onderdelen en het schrijven en plaatsen van content op de website. Ook ga je evenementen organiseren en ga je blogs, pers- en nieuwsberichten schrijven. Verder ga je meewerken aan onderzoeken, zoals een klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoek en verzorg je rapportages.

Zo ziet jouw dag eruit als marketing stagiair

Zie jij jezelf al als stagiair binnen dit bedrijf een grote rol op je nemen binnen marketing en communicatie? Als stagiair heb je een frisse blik in het bedrijf doordat je weet wat de trends en ontwikkelingen zijn op het gebied van social media. Je zult niet alleen op kantoor zitten, want ook tijdens de door jouw georganiseerde evenementen ben jij aanwezig. Je gaat ervoor zorgen dat jouw stagebedrijf meer naamsbekendheid krijgt door het beheren van de social media en het bedenken en uitvoeren van de marketingacties en je laat je creativiteit de vrije loop met het ontwerpen van posters en blogs.

Dit ben jij

  • Ervaring en kennis van social media en andere online communicatiekanalen en tools zoals Facebook ads, WordPress
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Creatieve schrijver
  • Plezier in samenwerken

Wie zijn wij

Jouw toekomstige stagebedrijf is actief in de transport en logistieke branche. De sfeer binnen de organisatie is te omschrijven als informeel. Naast hardwerken houden wij van gezelligheid.
Je krijgt bij dit bedrijf goede begeleiding op mbo/hbo niveau en je ontvangt een prima stagevergoeding. De gehele stageperiode staat de recruitment/marketingafdeling voor je klaar voor extra hulp en begeleiding. Het bedrijf is te bereiken met het openbaar vervoer, dus een eigen auto is niet nodig.

Interesse

Ga je starten als marketing stagiair? En ben jij beschikbaar rondom februari? Stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl of bel voor meer informatie naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247350.

Klik hier voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten: https://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

 

Planner

Heb jij graag de touwtjes in handen en houd jij graag het overzicht? Wil jij een leidinggevende functie waar jij samen met een hecht team dagelijks voor nieuwe uitdagingen komt te staan. Dan is planner bij A12 Personeelsdiensten jouw job.

Wil jij een uitdagende baan als planner logistiek binnen een ondernemende transport organisatie?
Jij zorgt als planner bij A12 voor een optimale afstemming tussen de klantvraag en het inplannen van transportmiddelen. Je geeft dagelijks leiding aan de planner en ook aan chauffeurs. Daarnaast ondersteun je ook bij logistieke vraagstukken

Wat bieden wij?

  • Een marktconform salaris op basis van expertise & ervaring
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen
  • Een hecht en gezellig team
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden

Wat vragen wij?

  • Affiniteit met logistiek en transport
  • Iemand die goed het overzicht kan houden
  • Communicatief sterk
  • Werkt nauwkeurig, service gericht en proactief
  • Leidinggevende ervaring
  • Enthousiasme en professionaliteit
  • Bereidheid tot het draaien van bereikbaarheidsdiensten.

Heb jij interesse in de functie van Planner?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Stagiair(e) Recruitment (MBO/HBO)

Wat ga jij doen als recruitment stagiair?

Dit is een hele veelzijdige stage, want als recruitment stagiair ga jij zowel recruitment als de personeelszaken ondersteunen in diverse werkzaamheden. Jouw taken zullen o.a. zijn het werven van kandidaten via verschillende kanalen, het inbrengen van nieuwe trends en het onderhouden van klantencontact. Je ervaart hoe het is om te werken in een dynamisch bedrijf waar veel plek is voor jouw kennis en ideeën.

Dit is A12:

Wij zijn de bemiddelaar als het gaat om de match tussen de vraag naar personeel en onze kandidaten die we beschikbaar hebben. Op het gebied van logistiek, grond-, weg- en waterbouw, de technische sector en de industrie. We hebben een grote verscheidenheid aan vacatures en kandidaten met ervaring of kandidaten met talent zijn bij ons van harte welkom. Bij A12 heb je voor dat je het weet een nieuwe baan die echt bij je past!

Recruitment Stagiair

  • Wil jij ervaren hoe het is om te werken in dynamisch bedrijf?
  • Heb jij interesse in stage lopen in het werkveld van transport/logistiek/techniek?
  • Wil jij fulltime stage lopen voor je MBO/HBO opleiding?
  • Dan ben jij de perfecte stagiaire HR/Recruitment van A12Personeelsdiensten

Wat bieden wij jou?

  • Flexibiliteit mogelijk in uren (16,24,32 of 40 uur)
  • Uitzicht op een dienstverband
  • Veel ruimte om je verder te ontwikkelen
  • Een informele werksfeer
  • Persoonlijke begeleiding tijdens je stage
  • Werken in Duiven (bereikbaar met het openbaar vervoer)
  • Een passende stagevergoeding

Wat we vragen:

  • Niet bang om actief potentiele kandidaten te benaderen
  • Nauwkeurig en een echte aanpakker
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal
  • Je volgt een relevante opleiding

Krijg je al zin in deze stage?

En ben jij beschikbaar rondom februari 2023? Stuur dan jouw CV en korte motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl of bel voor meer informatie naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247350. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van ons! Voor vragen kan je ons altijd mailen!

Klik hier voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten: http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12