Interne vacatures - Bij A12 Personeelsdiensten zijn we op zoek naar jou!
team a12 banner

Medewerker Salarisadministratie (28-40 uur)

Bij A12 Personeelsdiensten zijn we ter uitbreiding van ons team op zoek naar een enthousiaste en betrokken medewerker Salarisadministratie.

Functiebeschrijving


Jij zorgt ervoor dat onze flexcollega’s hun salaris wekelijks op tijd ontvangen. Je verzamelt, verwerkt, controleert en archiveert gegevens onder andere voor het uitbetalen van het salaris. Daarbij pas je de relevante wetgeving, de cao en bedrijfsregelingen toe. Ook beantwoord je vragen van collega’s en opdrachtgevers over bijvoorbeeld loonstroken of facturen. In jouw rol verricht je de administratieve werkzaamheden en de communicatie die horen bij het proces van in-, door- en uitstroom van onze flexcollega’s. Naast de werkzaamheden gericht op de salarisadministratie ondersteun je collega’s met HR werkzaamheden en verwerk je zowel inkomende als uitgaande post/mail. 

Wij bieden

  • Een vaste baan voor 28-40 uren bij een informele, dynamische organisatie
  • Flexibele indeling werkdag
  • Een hecht en gezellig team
  • Een contract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen (A12 Opleidingen)
  • Leuke personeelsactiviteiten (van uitjes tot onze maandelijkse gezellige (BBQ)borrels)
  • Een goed salaris conform cao NBBU voor vaste medewerkers. Inschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring.

Wij vragen

  • Een afgeronde opleiding op MBO+ niveau (bijvoorbeeld HR of loonadministratie)
  • Werkervaring in een soortgelijke functie
  • Goede communicatieve (mondeling en schriftelijk) vaardigheden
  • Accuratesse en een gestructureerde en planmatige manier van werken
  • Een flexibele en klantgerichte houding
  • Kennis van actuele wet- en regelgeving 
  • Plezier in samenwerken, een stevige persoonlijkheid die actief meedenkt, inlevingsvermogen
  • Ervaring met office (o.a. Outlook, Excel, Word) en bij voorkeur met UBplus

Ben jij onze ideale kandidaat? Solliciteer dan nu!

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar hr@a12personeelsdiensten.nl.
Heb je vragen over de inhoud over de vacature van medewerker Salarisadministratie, bel dan met Frank Huijink via telefoonnummer 06-10562699.
  

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Personeelsplanner

Bij A12 Personeelsdiensten zijn we ter uitbreiding van ons team op zoek naar een tactische en gedreven personeelsplanner.

Functiebeschrijving Personeelsplanner

In deze afwisselende functie als personeelsplanner ben je verantwoordelijk voor de continuïteit en kwaliteit van het planningsproces. Je realiseert een optimale performance voor onze opdrachtgevers in de transport, logistiek, bouw en infra. Je adviseert de opdrachtgever op het gebied van poolmanagement, stelt forecast en de planning op, analyseert data en vertaalt deze naar adviezen. Naast deze taken ben je ook betrokken bij het wervingsproces en het uitbouwen van onze relaties. En draag je zorg voor een correcte administratieve afhandeling van contracten, ziekmelding en prijsafspraken.

Wij bieden een personeelsplanner

  • Een baan bij een informele, ambitieuze organisatie
  • Een hecht en gezellig team
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen
  • Leuke personeelsactiviteiten (van uitjes tot onze maandelijkse gezellige (BBQ)borrels)
  • Een goed salaris conform cao NBBU voor vaste medewerkers. Inschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring.

Wij vragen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Werkervaring bv in de uitzendbranche, transport, horeca
  • Woonachtig in de regio
  • Rijbewijs B
  • Bereidheid tot het draaien van bereikbaarheidsdiensten
  • Ervaring met office (o.a. Outlook, Excel, WORD) en bij voorkeur met UB plus

Je weet precies waar je bij A12 Personeelsdiensten aan toe bent. Snelle uitbetaling, een eerlijk salaris (NBBU CAO) met uitzicht op een vast dienstverband. Samen zorgen we ervoor dat de opdrachtgevers tevreden zijn.

Ben jij onze ideale kandidaat? Solliciteer dan nu!

Heb je interesse in deze vacature van personeelsplanner bij A12 Personeelsdiensten, stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website: http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Online Marketing Specialist

Heb jij een passie voor online marketing en ben je op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen? Wij bieden je een uitdagende en veelzijdige baan als online marketing specialist voor 24 uur per week binnen een gezellig en ambitieus team. Durf jij de uitdaging aan om ons bedrijf verder te helpen groeien en de online aanwezigheid te optimaliseren? Solliciteer dan nu en kom ons groeiende marketingteam versterken!

Wat wij vragen:

  • Afgeronde opleiding op het gebied van online marketing of vergelijkbare ervaring;
  • Minimaal 2 jaar ervaring als online marketeer;
  • Uitgebreide kennis van online marketingtools en -technieken zoals Google Analytics of vergelijkbare tools;
  • Sterke communicatieve en schriftelijke vaardigheden in Nederlands en Engels;
  • Proactieve en resultaatgerichte houding;
  • Ervaring met WordPress;
  • SEO & SEA strategieën opzetten;
  • Onze online zichtbaarheid vergroten;
  • Copywriting en analytische vaardigheden zijn een pré.

Wat krijg je als Online Marketing Specialist bij A12:

  • Een uitdagende en afwisselende baan binnen een gezellig en ambitieus team;
  • Doorgroeimogelijkheden en persoonlijke ontwikkeling;
  • Een prettige werkomgeving en een goede werksfeer;
  • Marktconform salaris;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een hecht en gezellig team;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Veel met ruimte voor eigen inbreng.

Ben jij de online marketing specialist die we zoeken?

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl of bel naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247 350.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Rijinstructeur voor het vrachtwagenrijbewijs

Als vrachtwagen rijinstructeur bij ons bedrijf krijg je de kans om jouw expertise en passie voor het vak over te dragen op gemotiveerde leerlingen. Jij bent verantwoordelijk voor het praktisch opleiden van de kandidaten. Daarnaast beschik jij over voldoende theoretische kennis om de kandidaten te ondersteunen wanneer zij hier moeite mee hebben. Ben jij zelf een ervaren en gedreven vrachtwagenchauffeur met een passie voor veiligheid en kwaliteit? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie ben jij?

Je bent een echte teamspeler en weet op een motiverende en inspirerende manier les te geven. Daarnaast ben je resultaatgericht en houd je het doel voor ogen: het opleiden van veilige en bekwame chauffeurs. Samen met een gezellig team zorg jij ervoor dat de wegen straks met veel A12 chauffeurs gevuld zijn!

  • MBO werk- en denkniveau;
  • In bezit van een geldig WRM bevoegdheidscertificaat voor de categorie C(E), of je staat open om opgeleid te worden van B naar C(E);
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • 0-5 jaar werkervaring;
  • Flexibiliteit in werktijden;
  • Ervaring in de transportwereld is een pré.

Wat bieden wij onze rijinstructeurs?

  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Werken bij een gezellig bedrijf;
  • Aan de slag binnen een hecht een vooruitstrevend team;
  • Ruimte om door te groeien;
  • Een goed salaris;
  • Het nieuwste en modernste lesvoertuig om mee te werken;
  • Gezellige borrels en andere activiteiten.

Ben jij de rijinstructeur die we zoeken?

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar info@a12opleidingen.nl of bel naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247 350. Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Content creator

Word jij onze nieuwe social media expert? Ter uitbereiding van ons marketingteam zijn we op zoek naar een getalenteerde en enthousiaste content creator die onze online aanwezigheid naar een hoger level brengt! Voor minimaal 24 uur per week, zul je verantwoordelijk zijn voor het creëren en beheren van aansprekende content voor onze sociale media kanalen, waaronder Facebook, Instagram en LinkedIn. Je hebt een scherp oog voor design en weet precies hoe je onze volgers betrekt. Ben jij klaar om jouw creatieve en sociale media vaardigheden in te zetten?

Wat wij vragen van een content creator:

  • Minimaal 1 jaar ervaring in social media content creatie en beheer;
  • Uitstekende vaardigheden in het creëren van aansprekende content;
  • Bekendheid met social media management tools en platformen;
  • Ervaring met Canva, Meta Business Suite en Adobe zijn een pré;
  • Ervaring met videobewerking, fotografie en/of online marketing zijn een pré;
  • Sterke communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Affiniteit met de doelgroep van A12 Personeelsdiensten is een pré.

Wij bieden je:

  • Een uitdagende functie binnen een ambitieus en groeiend bedrijf;
  • De mogelijkheid om jouw creatieve en social media vaardigheden verder te ontwikkelen;
  • Een aantrekkelijk salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een hecht en gezellig team met een informele werksfeer;
  • Volop ruimte voor eigen initiatief en ondernemerschap.

Ben jij de social media content creator die we zoeken?

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl of bel naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247 350.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Senior Marketing Manager

Wij zoeken een ervaren marketing professional met een scherpe blik en een hands-on mentaliteit. Ter versterking van onze marketing zijn wij op zoek naar een expert die ons team naar een hoger niveau tilt. Je bent verantwoordelijk voor het bepalen en uitdragen van onze marketingvisie en het leiden van een team van marketingmedewerkers.

Wat vragen wij:

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in marketing;
  • Uitstekende leiderschaps- en communicatievaardigheden;
  • Sterke strategische en analytische vaardigheden;
  • Bekendheid met de nieuwste marketingtrends en technologieën;
  • Het onderhouden van een goede communicatie met andere afdelingen en leveranciers;
  • Een kritische blik;
  • Ervaring met onze doelgroep is een pré.

Bij A12 Personeelsdiensten bieden we:

  • Een uitdagende baan binnen een snel groeiende organisatie;
  • Mogelijkheid om de richting van onze marketingafdeling te bepalen;
  • Werkomgeving met enthousiaste en professionele collega’s;
  • Ruimte voor persoonlijke en professionele groei;
  • Een gezellig en ambitieus team;
  • Een uitstekend salaris.

Ben jij de marketing manager die we zoeken?

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl of bel naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247 350.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Rij-instructeur voor B (C) rijbewijs

Als rij-instructeur voor het autorijbewijs (B) leidt jij kandidaten op tot echte professionals! Jij bent verantwoordelijk voor het praktisch opleiden van de kandidaten. Daarnaast beschik jij over voldoende theoretische kennis om de kandidaten te ondersteunen wanneer zij hier moeite mee hebben. Verder stap jij met enthousiasme de wagen in, en beschik jij over een hele leswagen vol geduld! Samen met een gezellig team zorg jij ervoor dat de wegen straks met vele A12 chauffeurs gevuld zijn!

Daarnaast is het natuurlijk belangrijk dat jij in staat bent om per leerling te kijken wat er nodig is. Iedere kandidaat vereist zijn eigen aanpak. Jij hebt geen probleem om te communiceren met de kandidaten en kan op alle situaties inspelen. Daarnaast ben je flexibel inzetbaar en denk je graag mee hoe wij het opleidingsniveau steeds verder kunnen ontwikkelen!

Wie ben jij?

Je bent een echte teamspeler en weet op een motiverende en inspirerende manier les te geven. Daarnaast ben je resultaatgericht en houd je het doel voor ogen: het opleiden van veilige en bekwame chauffeurs. Samen met een gezellig team zorg jij ervoor dat de wegen straks met vele A12 chauffeurs gevuld zijn!

  • MBO werk- en denkniveau
  • In bezit van een geldig WRM bevoegdheidscertificaat voor de categorie B
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Flexibiliteit in werktijden
  • Ervaring in de transportwereld is een pré
  • 0-5 jaar werkervaring

Wat bieden wij onze rijinstructeurs?

  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform cao
  • Werken bij een gezellig bedrijf met een persoonlijke aanpak en veel potentie
  • Aan de slag binnen een hecht een vooruitstrevend team
  • Ruimte om door te groeien
  • De nieuwste lesauto
  • Gezellige borrels, maandelijkse barbecues en feesten

Werken bij A12 biedt diverse (doorgroei)mogelijkheden. Zo kan jij als auto-instructeur voor het B rijbewijs ook opgeleid worden naar vrachtwageninstructeur voor het C/CE rijbewijs.

Ben jij de rijinstructeur die we zoeken?

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar info@a12opleidingen.nl of bel naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247 350. Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Recruiter

Passie voor mensen en gevoel voor ondernemerschap? Ben jij die recruiter die werkelijk overal kansen in ziet?

Voor onze vestiging in Duiven zijn wij op zoek naar een proactieve en energieke recruiter, die naast relatiebeheer enthousiast wordt van het totale recruitmentproces! Weet jij de juiste kandidaten te vinden voor onze opdrachtgevers en help jij ons verder om ons team naar een hoger niveau te tillen? Het is een gecombineerde functie met afwisselende werkzaamheden. Een leuke plek in een hecht team.

Wat vragen wij van een recruiter

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten;
  • Je woont in de regio;
  • Fulltime beschikbaar (32 uur)
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands en een vlotte pen, Duits is een pré;
  • Ervaring in de uitzendbranche;
  • Rijbewijs B.

Wat bieden wij

  • Een dynamisch team die het beste in elkaar naar boven haalt;
  • Volop doorgroeimogelijkheden;
  • Een afwisselende baan waarin jij jezelf kan ontwikkelen;
  • Goede werksfeer in een sportief bedrijf;
  • Leuke personeelsactiviteiten (van uitjes tot gezellige bbq’s);
  • En de vrijdagmiddagborrel met hapjes niet te vergeten;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse

Ben je enthousiast geworden en heb je interesse in deze vacature van recruiter bij A12 Personeelsdiensten, stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl

Klik hier voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten: http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Marketing & Communicatie Medewerker

Bij A12  zijn we op zoek naar een creatieve en proactieve allround Marketing & Communicatie Medewerker!

Als allround medewerker marketing & communicatie heb je een veelzijdig takenpakket. Jouw werkzaamheden zorgen ervoor dat A12 goed online zichtbaar is en hierdoor meer potentiële kandidaten en opdrachtgevers aantrekt. Je bedenkt, schrijft en plaatst content (foto’s, video’s, artikelen, vacatureteksten) voor de website en social media kanalen van A12. Je beheert, analyseert en optimaliseert onze social media accounts en houdt onze website up-to-date en komt proactief met verbetervoorstellen. Ook denk je actief mee over social media strategieën en stel je samen met het marketingteam de contentkalender samen. Je krijgt in deze functie de vrijheid om jezelf verder te ontwikkelen en nieuwe technieken toe te passen om zo onze positie in de markt verder te versterken. Je schakelt met externe partijen waar we mee samenwerken in de uitvoering van het strategisch marketing en communicatieplan. Naast de online marketingwerkzaamheden verzorg je de (interne) communicatie en schrijf en verstuur je (nieuws)brieven en nieuwsberichten.

Wij bieden:

  • Een baan voor 8-40 uren bij een informele, ambitieuze organisatie;
  • Een hecht en gezellig team;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng;
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen;
  • Leuke personeelsactiviteiten (van uitjes tot onze maandelijkse gezellige (BBQ)borrels);
  • Een goed salaris conform cao NBBU voor vaste medewerkers. Inschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring.

Wat wij vragen van een Marketing & Communicatie Medewerker:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring en kennis van social media en andere online communicatiekanalen en tools zoals Facebook ads;
  • Ervaring met SEO en SEA strategieën;
  • Ervaring met WordPress is een pré;
  • Copywriting skills;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Plezier in samenwerken.

Ben jij onze ideale kandidaat? Solliciteer dan nu!

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar HR@a12personeelsdiensten.nl. Ben je geïnteresseerd, maar heb je nog vragen over de vacature? Stel deze dan aan: Frank Huijink via 06-10562699.

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Websitebeheerder

Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde en ervaren websitebeheerder die ons team komt versterken. Als websitebeheerder ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer en onderhoud van onze website. Wil jij onze online zichtbaarheid naar een hoger niveau tillen? Solliciteer dan nu en kom ons groeiende marketingteam versterken!

Wat ga je doen als Websitebeheerder:

  • Het updaten en onderhouden van de website;
  • Het oplossen van technische problemen en het verbeteren van de website;
  • Het implementeren van verbeteringen en nieuwe functies;
  • Het onderhouden van een goede communicatie met andere afdelingen en leveranciers;
  • Het bewaken van de website-prestaties en het nemen van actie waar nodig.

Wat vragen wij?

  • Minimaal 2 jaar ervaring als websitebeheerder;
  • Uitstekende kennis van HTML, CSS, JavaScript en PHP;
  • Kennis van Content Management Systemen (bijvoorbeeld WordPress);
  • Ervaring met SEO-optimalisatie;
  • Goede communicatieve en organisatorische vaardigheden.

Wij bieden:

  • Een uitdagende en afwisselende baan binnen een dynamisch bedrijf’;
  • Een marktconform salaris;
  • Mogelijkheid tot verdere ontwikkeling en groei;
  • Een hecht en gezellig team;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng.

Ben jij onze ideale kandidaat? Solliciteer dan nu!

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl of bel naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247 350.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12