Interne vacatures - Bij A12 Personeelsdiensten zijn we op zoek naar jou!
Ontwerp zonder titel (32)

Salarisadministrateur

Bij A12 Personeelsdiensten zijn we ter uitbreiding van ons team op zoek naar een enthousiaste en betrokken Salarisadministrateur.

Jij zorgt ervoor dat onze flexcollega’s wekelijks worden verloond. Je verzamelt, verwerkt, controleert en archiveert gegevens voor het uitbetalen van het salaris. Daarbij ben je op de hoogte van relevante wetgeving, de cao en bedrijfsregelingen en pas je deze toe. Je houdt voortdurend de laatste ontwikkelingen binnen de wet- en regelgeving in de gaten en past deze toe. Ook beantwoord je vragen van collega’s en opdrachtgevers over bijvoorbeeld loonstroken of facturen. In jouw rol verricht je administratieve werkzaamheden die horen bij het proces van in-, door- en uitstroom van onze flexcollega’s. Naast de werkzaamheden gericht op de salarisadministratie ondersteun je collega’s met HR-werkzaamheden.

Wij bieden:

  • Een vaste baan voor 32-40 uur bij een informele, actieve organisatie;
  • Een hecht en gezellig team;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een afwisselend takenpakket;
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen;
  • Leuke personeelsactiviteiten (van uitjes tot onze maandelijkse gezellige (BBQ)borrels);
  • Een goed salaris conform cao NBBU voor vaste medewerkers.

Wij vragen:

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO+ niveau (bijvoorbeeld HR of loonadministratie);
  • Werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
  • Stressbestendigheid, accuratesse en een gestructureerde manier van werken;
  • Een flexibele en klantgerichte houding;
  • Plezier in samenwerken, een stevige persoonlijkheid die actief meedenkt en inlevingsvermogen heeft;
  • Ervaring met verloningssoftware is een pré.

Ben jij onze ideale kandidaat? Solliciteer dan nu!

Solliciteren kan tot en met 14 april door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl. Heb je vragen over de vacature van de Salarisadministrateur, bel dan met …. via telefoonnummer 0316-247350.

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Rij-instructeur voor B rijbewijs

Als rij-instructeur voor het autorijbewijs (B) leid jij kandidaten op tot echte professionals! Jij bent verantwoordelijk voor het praktisch opleiden van de kandidaten. Daarnaast beschik jij over voldoende theoretische kennis om de kandidaten te ondersteunen wanneer zij hier moeite mee hebben. Verder stap jij met enthousiasme de wagen in, en beschik jij over een hele leswagen vol geduld! Samen met een gezellig team zorg jij ervoor dat de wegen straks met vele A12 chauffeurs gevuld zijn!

Wie ben jij?

Je bent een echte teamspeler en weet op een motiverende en inspirerende manier les te geven. Daarnaast ben je resultaatgericht en houd je het doel voor ogen: het opleiden van veilige en bekwame chauffeurs. Samen met een gezellig team zorg jij ervoor dat de wegen straks met vele A12 chauffeurs gevuld zijn!

  • MBO werk- en denkniveau
  • In bezit van een geldig WRM bevoegdheidscertificaat voor de categorie B
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Flexibiliteit in werktijden
  • Ervaring in de transportwereld is een pré

Wat bieden wij onze rijinstructeurs?

  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform cao
  • Werken bij een gezellig bedrijf met een persoonlijke aanpak en veel potentie
  • Aan de slag binnen een hecht een vooruitstrevend team
  • Ruimte om door te groeien
  • De nieuwste lesauto

Werken bij A12 biedt diverse (doorgroei)mogelijkheden. Zo kan jij als auto-instructeur voor het B rijbewijs ook opgeleid worden naar vrachtauto instructeur voor het C/CE rijbewijs.

Ben jij de rijinstructeur die we zoeken?

Solliciteren kan door een e-mail met motivatie en CV te sturen naar info@a12opleidingen.nl of bel naar A12 Personeelsdiensten (0316) 247 350.

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Recruiter

Passie voor mensen en gevoel voor ondernemerschap? Ben jij een recruiter die werkelijk overal kansen in ziet? Dan is recruiter bij A12 Personeelsdiensten jouw job.

Voor onze eigen vestiging in Duiven zijn wij op zoek naar een proactieve en energieke recruiter, die naast relatiebeheer enthousiast wordt van het totale recruitmentproces! Weet jij de juiste kandidaten te vinden voor onze opdrachtgevers en help jij ons verder om ons team naar een hoger niveau te tillen? Het is een gecombineerde functie met afwisselende werkzaamheden. Een leuke plek in een hecht team.

Wat bieden wij?

  • Goed salaris (€2.550,00 – €3.100,00 per maand)
  • Een dynamisch team dat het beste in elkaar naar boven haalt
  • Een afwisselende baan waarin jij jezelf kan ontwikkelen
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Extra vergoedingen bij overuren en weekenduren

Wat vragen wij?

  • Je hebt een HBO werk- denkniveau
  • Je woont in de regio
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit
  • Enthousiasme en professionaliteit

Heb jij interesse in de functie van Recruiter?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12

Planner

Heb jij graag de touwtjes in handen en houd jij graag het overzicht? Wil jij een leidinggevende functie waar jij samen met een hecht team dagelijks voor nieuwe uitdagingen komt te staan. Dan is planner bij A12 Personeelsdiensten jouw job.

Wil jij een uitdagende baan als planner logistiek binnen een ondernemende transport organisatie?
Jij zorgt als planner bij A12 voor een optimale afstemming tussen de klantvraag en het inplannen van transportmiddelen. Je geeft dagelijks leiding aan de planner en ook aan chauffeurs. Daarnaast ondersteun je ook bij logistieke vraagstukken

Wat bieden wij?

  • Goed salaris (€2.250,00 – €2.850,00 per maand)
  • Ruimte en ondersteuning om te blijven leren en je verder te ontwikkelen
  • Een hecht en gezellig team
  • Een afwisselend takenpakket met ruimte voor eigen inbreng
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden

Wat vragen wij?

  • Affiniteit met logistiek en transport
  • Iemand die goed het overzicht kan houden
  • Communicatief sterk
  • Werkt nauwkeurig, service gericht en proactief
  • Leidinggevende ervaring
  • Enthousiasme en professionaliteit
  • Bereidheid tot het draaien van bereikbaarheidsdiensten.

Heb jij interesse in de functie van Planner?

Stuur jouw CV en motivatiebrief naar sollicitatie@a12personeelsdiensten.nl bel naar 0316 24 73 50 of reageer door op de knop ‘direct solliciteren’ te klikken. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kijk voor meer vacatures van A12 Personeelsdiensten op onze website:http://a12personeelsdiensten.nl/vacatures/

In 5 stappen werken bij A12!

5 stappen in werken bij a12